kruta78 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 7,5 mnd. når vi er aleine kan jeg ikke gå ut av synet på henne - da skriker hun. vil helst at jeg skal bære henne hele tiden. dersom det er andre tilstede er det ikke noe problem, da er hun ikke sånn. jeg var bortreist 2 dager i forrige uke og hun har vært slik siden da. Noen som har opplevd liknende? utrolig slitsomt..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hun er sikkert redd for at du skal reise fra henne igjen.. Vil tro det går over, når hun merker at du ikke reiser fra henne igjen..
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jenten vår er akkurat lik. Hun kan sitte i stolen sin og se meg på kjøkkenet, men hvis jeg går til vasken som er utenfor hennes syn så hyler hun. Har lest at mange barn blir mamma/pappadalter i 7-8 mnds alder. Håper det går over snart..
så var vi 4 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Sikkert seperasjonsangsten som har kommet over henne. Den kommer i denne tiden og varer som regel noen mnd. Martin er også veldig opptatt av at jeg er tilstede og hvis jeg går begynner han å lete etter meg.
kruta78 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 noen mnd.... Uff det hørtes lenge ut... Men godt å høre at det er normalt!
mammaentiltrulte Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 sånn er jneta mi blitt også,men hun er bare 5 mnd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå