Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser at Fame-fotografene har et tilbud på gang nå med gratis familiefotografering + et gratis bilde. Er det noen som har erfaring med disse fotografene? Koster det f.eks. ekstremt mye om en vil ha fremkalt flere bilder? Jeg liker den litt moderne stilen deres, så jeg kunne godt tenke meg å prøve - men lurer litt på om det finnes noen der ute med erfaringer...

Vi bor i Bergen, men vil gjerne ha respons fra hele landet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

ja, det er ekstremt dyrt. vi benyttet oss av et gavekort for et halvt år siden, fikk sjokk da vi så prisene for fremkalling. over 800 for bilde på 13*18. og så må man kjøpe med ramme. cd koster nesten 5000. vi endte opp med denne fordi vi ikke klarte å bestemme oss for hvilket bilde vi skulle ta. hadde god råd på den tiden så da er det jo greit. ble veldig fornøyd med bildene.

mitt råd er å bare ta en type bilde hvis du vet at dere ikke har råd til å kjøpe cd eller fremkalle. da innbiller jeg meg at det ikke er så vanskelig å bestemme seg, også slipper man å tenke på at det skulle jeg hatt, og det skulle jeg hatt. vi tok familiebilde, nakenbilder, bilder med klær. da sier det seg selv at det er vanskelig å velge.

lykke til:)

Skrevet

Da vi var hos fotograf da vi giftet oss betalte vi 6000 kr. for fotografering og et album med 19 bilder (ca str. 8x10 cm)... Rimeligste forstørrelse i svart-hvitt koster 1600 kr (20x25 cm)

Skrevet

Glemte å si at vi tok bryllupsbildene hos fotograf Hans jørgen Brun i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...