Gå til innhold

blir helt svett jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når lille jenta vår setter i gang og hyler av all sin kraft... Går helt fint når vi er hjemme, men hvis jeg er ute blant folk, på besøk eller vi har besøk blir jeg fort veldig stresset!

Og når jeg blir stresset så roer hun seg jo ihvert fall ikke... Og blir ikke bedre av at "alle" da skal roe denne ungen eller kommer med tips om hva som er best...

Var på kontroll hos legen i dag, hun var helt overtrøtt og skreik uavbrutt stakkar - nesten så jeg måtte skifte topp da jeg kom hjem fordi jeg ble gjennomsvett!

Er så slitsomt at jeg reagerer sånn... noen som kjenner seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja... Tror det er ganske naturlig å reagere sånn. Det er jo ikke det minste artig! Trøsta er at det går over:-)

Skrevet

Slik kan min også være noen ganger, spesielt når hun er overtrøtt, og det er slettes ikke gøy hvis vi er på kafe, på kjøpesenter eller noe. Huff, da må jeg både dusje og skifte skjorte når jeg kommer hjem. Men jeg har lært meg å se rolig og avbalansert ut, selv om jeg er ehlt fortvila. Må det, hvis ikke tenker folk hvertfall teite ting om meg...

Babyen min er snart 3 mnd, din da?

Skrevet

Uff da. Ikke kjekt nei. Opplevde faktisk det samme idag. Hadde en time på sykehuset og planla det slik at gutten skulle sove da, men han våknet etter 10 minutter og var selvfølgelig kjempetrøtt, men sove....NEI. Så da var det hyling ja. Første gang jeg har opplevd han skikkelig overtrøtt, og må si jeg var rimelig svett da jeg endelig kunne sette han i bilen og kjøre hjem. Måtte selvfølgelig vente 1 time før jeg fikk komme inn til legen, og det var lange, svette minutter gitt.....

Gutten min er 3,5 mnd.

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Du er ikke alene :)

Nå må jeg si det er sjelden gutten griner, men etter sprøyta på helestasjon på 3 mnd kontrollen ble han helt lilla av gråt omtrent. var nok vondt det stakkars lille..

etter den skulle jo helsesøster prate og informere om alt mulig mens jeg trøstet og gikk rundt på rommet. Var lettere svett når jeg satte meg i bilen for å si det mildt!:)

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen ja:) Jeg blir kjempestressa når han hyler og det gjør han hver gang han blir sliten eller trøtt. Men, men tenker at snart så orker han litt mer enn han gjør nå, er 3,5måneder og trenger fortsatt mye søvn og blir lett overstimulert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...