Gå til innhold

Snudd seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente mindre spark enn vanlig igår, og i dag tror jeg ikke at jeg har kjent noen....er 24+3...blir litt skeptisk,for har jo kjent henne masse hver dag i det siste! Det er vel kanskje bare at hun har snudd seg og sparker innover? Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, så vidt jeg har skjønt så kan det være det. jeg har dager der jeg kjenner MASSE og dager han mer eller mindre har funnet på noe rart og har snudd litt på seg virker det som. men ett lite dytt er som regel alt som skal til for at jeg skal få ett dytt tilbake!

men han er fælt til å ligge på samma flekken hele tiden.. virker som han har blitt lat ;) eller funnet yndlingsplassen :)

Skrevet

Ja,kanskje det....er vel ikke bare bare å finne seg en god plass der inne, så skjønner godt at de holder seg der hvis de først finner en!!;)

Det er vel bare det som er skjedd hos meg også...men blir jo litt bekymret når jeg er vant å kjenne så masse spark...kjente akkurat noen kjempesvake spark her, så regner med det står bra til!

Skrevet

hehe :) spis litt is eller dytt litt på h*n! vekker du'n sikkert også blir'n sint å sparker deg ;)

Skrevet

hehe,det gjorde jeg i går....spiste litt is, og vips! der var hun!!;) bra triks!

Skrevet

hehe.. jeg har spist så mye is at jeg tror han har slutta å reagere :P hehe.. skjer liksom noe leeeeeenge etterpå :)

Skrevet

Kanskje han/hun har et sovedøgn, d tro rjeg min har hatt et par ganger i d siste :) Vært roligere et døgn elller sånn, også har d blitt som før igjen...

Skrevet

ja, det kan det jo også være..

jeg våkner til ganske faste tider om natta, mulig han har fest :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...