MrsLene Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Vi skal også leie karlsvik gård. Må dere betale depositum på dette, evnt hva synes du om det???
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei hei!! Ja, vi skal betale 6000kr i depositum, regningen kommer vel om noen dager tenker jeg.. Skal leie 9.8.2008.. dere da? =)
MrsLene Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Helgen etter dere, altså 16.08.08. Vi fikk depositum på 7000,-, hmm, hvorfor det er forskjell der, lurer jeg virkelig på. Det står også i kontrakten at depositumet ikke vil bli betalt tilbake hvis avbestilling. Jeg har ikke skrevet under enda for syns dette høres veldig galt ut, prøver å sjekka opp om han har lov til dette. Fikk heller ikke beskjed om depositum da vi var å kikka, fikk plutselig bare en regning. Gimle har ikke depositum, har også hørt med ande som synes dette høres veldig rart ut.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei igjen.. Fikk ikke svart deg før nå, har kjørt hjem fra jobb.. Det kan godt hende det er 7000kr vi skal betale og, husker ikke. er nemlig 2 uker siden vi fikk bekreftet dato, og har ikke fått kontrakt enda. Hvor fort kom deres? Vi er så utrolig heldige at min foreldre skal betale alt på Karlsvik gård, så de betaler også depositum.. derfor har jeg ikke tenkt så mye på det. Men er veldig enig med deg..
MrsLene Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 To dager etter bekreftelsen fikk vi regninga, denne kom fort. Vi ventet 4 uker på bekreftelsen. Hadde nemlig bestilt den 9 selv, så det var bare flaks at jeg så annonsen din første gang, slik at vi fikk rettet opp i dette. Har selv foreldre som skal betale, veldig heldige. Men jeg synes det er galt å betale så mye depositum uten å kunne få det tilbake hvis man evnt avbestiller, tingen kan skje, blir galt at han da skal tjene på andres ulykker
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Ringte han igår, og purret på kontrakten. Han sa han skulle sende den denne uka. Tok opp det med depositum med faren min igår, han er både enig og uenig. Tror egentlig de ikke har tenkt så mye på det. Men jeg må si meg veldig enig. Syns også at ting har tatt veldig tid, og at de fort glemmer ting de lover. Men jeg kjenner to par som giftet seg der forrige sommer, og de var strålende fornøyd med service osv når først dagen kom, men måtte purre veldig før kontraktskriving. Har hørt det er veldig stor etterspørsel der,så er nok også derfor så høyt depositum. Men jeg gleder meg ihvertfall masse, er jo nyyyydelig der =)
MrsLene Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2007 Ja det er kjempeflott der. Var der på lørdag i 50 årsslag. Fikk servert ovnsbakt ørret til forrett, kalvestek til hoved og frossen youghart med div til dessert. Smakte veldig godt alt sammen, men vil nok velge noe annet til dessert, ble litt "tørt". Hvilken kirke skal dere i?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal faktisk ha vielsen der ute også, bak i hagen. Ser for meg at jeg kommer ut fra de to dobbeltdørene og ned trappa ned til hagen. Vi skal pynte med masse blomster, ha stoler (evt. telt hvis usikkert vær) og ha solist som skal synge når jeg kommer opp, under vielsen og når jeg og min samboer går ned igjen. Tror det blir fint. Min samboer vil ikke gifte seg i kirken, så vi skal ha en advokat i familien som skal vie oss. Hvor skal dere ha vielsen da? Er fra Horten vi da, så hvis det skulle blitt kirke hadde det blitt Horten kirke.. =)
MrsLene Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2007 å så flott da, høres ut som et drømmebryllup. Det er jo kjempe flotte omgivelser der. Sambo er litt tradisjonell av seg og vil gjerne gifte seg i kirken, jeg kunne gjerne hatt det slik dere gjør da jeg ikke er kristen, men gjør meg ikke noe.Vi skal i stokke kirke, her vi er fra. Skal også ha en solist i kirken. Kommet igang med planlegging?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har masse planer i hodet, og moren min har enda mer.. hehe.. litt engasjert kan man si.. Men greia for oss er at samboer ikke har fått ut fingeren og fridd enda... Vil så gjerne at vi skal gjøre det ordentlig. Sa til han at vi bare kunne finne en dato, men han sa han hadde planer, så da får jeg bare vente.. Litt i feil rekkefølge? hehe Men fikk høre de begynte å gå tom for datoer sommer 2008, så vi måtte bare bestille lokale.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå