Superlis Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 men litt dårlig vær er det...iallefallerallera..det blåser og regner....Men har vært ute en tur,trillet en tur med knott og nå ligger han ute og sover:) Det var faktisk litt deilig,for selv med det ikke dårlige været så var det litt vårtegn ute. Krokusen blomstrer,påskeliljer står i knopp,"gåsungene" står der så loddne og fine:) Ja det er vår!!! Ha en strålende dag jenter!!!
Reveenka Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 KROKUS OG PÅSKELILJER!? Her inni skauen ligger snøen enda dyp(om enn råtten), så her er det kanskje bart etter påske en gang..... Men hyggelig å høre at noe er på gang - og det aller beste nå er at det blir lysere og lysere for hver dag! c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 det er deilig med blomster i hagen, enig med deg - da gjør det ikke noe at det blåser og regner litt :-) lillesnurr har sovet ute i vogna si i tre timer mens jeg har gjort alt jeg burde gjort den siste uka, så nå er det litt vårlig her inne også... :-) lufta forandrer seg litt når man får ryddet bort dritt og lort... hurra meg rundt for våren! Våren på vestlandet er en av de sterkeste argumentene for å bli boende!
Superlis Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 Ja uten våren...så var det vel bare vind og regn igjen,og det går jo ikke ann!! Deilig med sovetid ute for disse små,knott sover enda så jammen har jeg fått ryddet litt også Tenkte på det her om dagen,skulle egentlig hatt en ganske så viktig tittel: admistrerende mor eller noe sånt,tenk og ha bortimot 100 sko og til en hvertid holde orden på,x-antall sokker og andre klær...bukse vaskes på 30 grader uten skyllemiddel,ull med milo,dresser og allværsklær med spesial vask,noe helst i tørketrommel,noe ikke i trommel,noe drypptørkes....nok melk,jucie,brød og mat til hele familien og gjerne til de ekstra som stikker innom. Sengetøyer skiftes en gang i uken,gulver vaskes,støv skal holdes vekke. Også kvalitettid med mor,lese litt,synge singstar,leke ute`/inne og og og og..er det rart en stakkars må på jobb en dag i uka for og roe ned litt!!! Nei deilig med vår slik at en kan være masse ute:))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 he he... det er deilig å være på jobb i ny og ne!!!! fri som fuglen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå