Mersa og gutta <3 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg må jo være helt amøbe! Skjønner jo ingenting føler jeg! Men altså, har klart å lage en forside, men så vil jeg ha vekk den lista my pic, my misick osv, det klarer jeg ikke. Istendefor den listen vil jeg ha en sånn Enter/Velkommenknapp, det klarer jeg ikke! Og hvis jeg da skulle klare det vil jeg at den siden man da kommer inn på har mange forskjellige knapper (f.eks 2005, 2006,) Også vil jeg ha muligheten til å lage knapper på de sidene også.... ???? Forstår noen hva jeg mener?? Og jeg må tydeligvis ha ALT inn med teskjeer!!!
Noah+lykkeliten<3 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 skjønna ka du meina, men ej får d ikkje til sjøl, så håpe noen kan hjelpe oss!! vi får føle oss litt amøbe ilag:p
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg fikk kjempe god hjelp av en som svarte på skravlesiden! Klarte det nå, men aldri om jeg klarer å forklare det videre...Dessverre!
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 http://pic6.piczo.com/norsk-hjelpeside/?g=745605&cr=6 Kanskje denne kan hjelpe deg? Var innom siden din, du er jo kjempe flink!
Noah+lykkeliten<3 Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Dinna sida norske hjelpesida hjalp mej masse:) takke takk!
Mersa og gutta <3 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2007 Så bra! her er min side foreløbig hvis du vil titte www.lillesahl.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå