Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da får man se hva alle disse kynnerne har gjort med livmorhalsen min da,,, Er litt spent.. Gruer meg litt.. Håper alt ser bra ut!! Har hatt masse kynnere hver dag fra uke 17, der noen er vonde men de fleste kun ømme... Legen mente det var litt for tidlig for så mange (15-20 daglig), så da er det jo bedre å få sjekket det opp. Vet ikke hva det vil si med denne livmorhalsen heller jeg.. Bare at jeg muligens forbereder meg til fødsel litt for tidlig....?

Noen som har kjennskap til dette og som berolige meg litt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det med deg??????????

Skrevet

hm, spennende å høre hva de sier, ettersom min lege sa at det var da helt normalt og ikke noe å bry seg om! (jeg har hatt kynnere, MYE kynnere, siden uke 14)

få høre fra deg! :)

Skrevet

Er vel bare at de måler livmorhalsen..? Skal selv gjøre det på torsdag.. :/ Er vel sånn at livmorhalsen blir mindre når det nærmer seg fødsel, eller om man har svak livmorhals.. Så snurper de den sammen hvis det er tilfelle, tror jeg.. vet egentlig ikke helt.. Fortell når du kommer tilbake, for lurer litt på dette jeg også!

Skrevet

Kommet meg tilbake nå.. Livmorhalsen var fin. Så lang den skulle være, så den var ikke blitt påvirket av alle kynnerne. Jeg skal ta magnesiums tilskudd for å se om dette kan roe livmoren litt.. Skal ikke ha så mange.. Og hvis det fortsetter må jeg sjekkes igjen. Ikke noe å bekymre seg for foreløpig, og det er jo fint:)

Skrevet

så rart at de gir oss så forskjellig beskjed, lissom?

Siden jeg har fått beskjed om at 15-20 om dagen? heeelt normalt.

Godt å høre at alt er i orden da!

Har du mye leggkramper også? for det er jo et normalt tegn på magnesiummangel. kanskje hyppige kynnere er noe av det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...