Gå til innhold

Hva slags str på dyna har deres barn 2-3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er for "tidlig" å kjøpe sånn voksen dyne.. 140x 200 er det ikke det???

Nå har han den under...100 x 140 tror jeg...

Mye rart å lure på når man kjeder seg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har juniordyne og det kommer han til å ha lenge :)

Skrevet

Min er 2 år og har akkurat fått junior dyne. Den er mer enn stor nok for min sønn.

Skrevet

jenta vår har juniordyne og den tror jeg vi kommer til å ha lenge! når vi ligger borte ligger ho ofte i voksendyne, men da føler jeg nesten at ho forsvinner=)

Skrevet

80x100.

Hopper over den 100x140.

Han får ny dyne når han fløttes over te vanlig seng.

Det skjer rundt 3 årsdagen sin, te sommarn

Skrevet

Toåringen har begynt med juniordyne for ikke så lenge siden. Regner med han kommer til å ha den lenge, hvertfall til neste vinter, men trolig lenger enn det. Han har sprinkelseng ennå, satser på stor seng når han er 2,5 år.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt 140x200 dyne til jenta mi på snart 3 år. Ikke for stor i det hele tatt! Det går veldig bra - og hun ble veldig stolt over å få stor dyne...

Skrevet

Min sønn fikk voksendyne da vi byttet til stor seng da han var litt over 2 år. Veldig stolt og han forsvinner ikke. Så er det veldig koselig synes han at det er god plass til mamma eller pappa når vi kommer inn på morgnen i helgene, veldig stas at vi kan være i hans seng, ikke bare han i vår.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å begynne med stor dyne når hun gikk over til stor seng, men jeg synes faktisk juniorstørrelsen (100 x 140) var stor nok, så da bruker vi den fremdeles. (hun er 2,5 år)

Skrevet

vi kjøpte voksendyne til snuppa vår. junior holdt egentlig i str men var dun dyne og fant ut at snuppa ikke tålte dun i steden for da å kjøpe ny junior kjøpte like godt stor dyne med en gang. passet mye bedre i den store senga og snuppa var kjempe stolt for å ha fått ny dyne. hadde ikke nølt med å kjøpe det hvis dere har stor seng og likevel skal kjøpe ny

Skrevet

hvor stor er egentlig en juniordyne?

Skrevet

Snuppa fikk 140x200 da hun flyttet over i stor seng for 3-4 mnd siden! Hun er 2 1/2 år!

Skrevet

Jenta vår begynte med voksendyne ganske tidlig... Litt før hun ble to år ca, tenker jeg... Nå er hun 2 1/2 år og jeg synes ikke denne dynen er for stor for henne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...