Jeg har to tuller... Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har dere noen gang melkespreng? Jeg har aldri det og ammer i grunn ofte. Hun spiser 3 måltider med fastføde i tillegg. Ammer også to ganger om natta. Ønsker og amme en stund til, men er redd for at jeg har for lite melk. Hvordan har dere det?
firemerkersmør Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Tassen er 9 mnd nå, men lite amming her, og har vært det en stund. Når vi starta for alvor mer fast føde ble han uinterresert i puppen. Nå er det bare om morgenen, og kanskje en liten tår i løpet av dagen en gang. Ikke noe spreng, men lekker likevel jeg da :-(
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Har sjelden spreng. Snakket med hs i dag pga lille har hard mage. Hun sa da at jeg bare skulle amme lille 2-3 ggr/døg, blir gjerne kveld - natt - morgen for oss det. Og tilby vann på dagtid. Det var nok siden han nå er 8 mnd...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Uff har han på fanget. Han har fått tilleggg av mme pga jeg var redd jeg hadde for lite. Kutter nå ut mme for å se om det hjelper, og skal bare gi han vann på dagtid.
fru pigalopp Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Du har ikke melkespreng nå lenger fordi nå er melkeproduksjonen din i balanse, dvs barnet ditt drikker like mye som du produserer. Det har ingen sammenheng med for lite melk. Siden barnet ditt spiser 3 måltider med fast føde og du ammer ofte så får hun garantert i seg nok. Er vekten hennes ok? Hvis den er det er det ingen fare. Hvis du plutselig kutter ut en av nattammingene så vil du nok få melkespreng igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå