Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 er 1.60 cm.veier 76 kilo...dette er alt for mye.hvordan skal jeg få det vekk? ingen tror at jeg er så tung,dem synes ikke at jeg ser så fet ut.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Mye muskler da kanskje? Muskler er tyngre enn fett vet du. Sunt kosthold og trim..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Samme som jeg var nettopp! Men jeg har gått ned 2 kg de siste to ukene. Meldte meg rett og slett inn i vektklubb.no. Funker veldig fint. Men jeg føler meg ikke smellfeit da, bare litt dvask og rund. Trivselsvekten min er 68 kg, så vi er nok forskjellig bygd alle sammen Har du planer om å gå ned litt? Hva med å bli med i vektklubben?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 ja har planer og gå ned minst 10 kilo,har startet i dag...noen som vil være med? veie dag hver fredag?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er med(fra før) Det var jeg som svarte isted. Anbefaler deg å veie på mandager for da er det litt lettere å styre unna alt godteriet i helgene?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Jeg skal ned 11 kg før slutten av mai!! Jeg blir med på veiedag hver fredag............ Veide 67 før jeg ble gravid........... veide ( hold dere fast) 94 kg ved fødsel........... nå 4 uker etter fødsel veier jeg 80,5. Jeg er 176......'Vil veie 69 før slutten av mai for da skal vi til syden... Jeg kan jo fortelle litt om hvordan jeg har planer om å klare dette... Går mye tur med vogn i bakkete terreng. Et par ganger i uka går jeg tur før frokost. dette er utroli effektivt!! Trener spinning eller styrke ca 3 ganger i uka. Spiser spelt brød eller havregrøt og egg til frokost. Spiser mye " rein mat" som fisk, kylling og biff.. Velger produkter som natur ris, fullkornspasta, speltbrød, lettsaft og brus,spiser ikke smør på brød, Begrenser inntak av karbo til det minimale på sen ettermiddag og kveld. Skal etterhvert også begynne å jogge, men må vente litt til bekkenet er mer stabilt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå