Gå til innhold

hvorfor er dere hjemme på denne tiden av døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg for min del er sykemeldt fra kveldsvakter, men denne uken har jeg altså fri i turnusen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 100% sykmeldt (har vært det siden januar) så derfor er jeg hjemme.

Skrevet

Begynner ikke på jobb før kl. 13 i dag!

Skrevet

100% sykemeldt

Skrevet

Jeg er hjemme med jenta mi på 1 år og 9 mnd..Hun sover fra 11-12.30 og da er det bimmetid for meg;o)

Skrevet

Er sykemeldt, har bekkenproblemer. Har hofteproblemer fra før, var putebarn som liten. Så jobben min i klesbutikk med bare ståing fungerer ikke for meg desverre =( Skal gå til fysioterapaut 2 ganger i uken, så får håpe det hjelper. Er kjedelig å være hjemme å nesten ikke klare å gjøre noe uten å måtte sette seg ned. Er bare 13 uker på veg med nr 3, synes det er ALT for tidlig å bli plaget. Med forige var jeg i fin form til jeg var 7 mnd på veg.

Velger å være annonym denne gangen... Orker ikke å bli angrepet for at jeg er sykemeldt.

Klem..

Skrevet

Er sykmeldt. Derfor er jeg hjemme.

Skrevet

ombestemte meg, hehe. Fan heller, det er ikke min skyld =)

Vi skal jo alle ha små vidundre, noen er plaget og noen ikke i svangerskapet.

Stor klem, er så hyggelig med så mange gravide på samme plass =)

Skrevet

begynner på jobb kl 15. Turnus arbeid.

Skrevet

jeg har min første dag hjemme pga bekkenproblemer :( . Har vært litt plaget siden uke 20 (er begynt på min uke 28)men i dag er det så ille at det var helt uaktuelt å dra på jobb (jobber i bhg). Så da sitter jeg her... ikke i form te å gjøre så mye egentlig. Ser fram til resten av gjengen kommer hjem fra bhg, skole og jobb, er så kjedelig å være hjemme helt alene!!!

Skrevet

skal ikke på jobb før i natt...11 til 7

Skrevet

Jeg err sykemeldt pga bekkenet. Går på krykker og da er det ikke så lett å jobbe som vekter gitt...,men himmel og hav å kjedelig det er!!!!!!!!

Skrevet

100 % sykemeldt pga risiko svangerskap.

Skrevet

Student. Prøver å motivere meg til å skrive oppgave. Ikke så lett når BIM er så lett tilgjengelig...

Skrevet

Har feeerie:D:D Er på besøk hos mamma i sør! Og de har badekar(sånn helt utenom tema:) så skal straks benytte meg av det! Ahh!

Skrevet

Jeg er hjemmeværende husmor:)

Men siden Lillegutt er annenhver uke hos sin far, er dette ukens første dag hvor jeg kan slappe av, pleie meg selv og være sosial med venner, skikkelig luksus :D

Skrevet

Vi har avspasering i dag, jobber i skolen :)

Deilig m en ekstra dag vinterferie ja :)))

Men i morgen er d full rulle igjen.

Skrevet

100% sykemeldt pga bekken . Jeg er også putebarn :) (Så det var en som var det lengre oppe). Er i tillegg hypermobil. Da funker ikke jobben på et lager... (Tungt arbeid)

Skrevet

Jeg mista jobben da jeg fortalt e jeg var blitt gravid....ca en uke etterpå sånt cirka.

Så når datteren min er i barnehagen kjeder jeg meg, og da er det kjekt å bimme :)

Skrevet

Jeg jobber deltid, dette er fridagen min, og er hjemme med minstemann på 3.

Skrevet

Er hjemme fordi vannet kom nettopp tilbake å vi har fått dusjet nå..så turen ble utsatt for meg å poden.. er oxo sykmeldt 100 % pga bekkenet...

Skrevet

har intluensa jeg! så her er vi hjemme hele gjengen i dag.. mannen min er sykemldt og jenta vår fikk være hjemme sammen med oss i dag=)

Skrevet

har enda fødsels permisjon med isaac :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...