Gå til innhold

Kan æ gje 8 mnd glass tel Lukas nu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ett blad fra Nestle så står d at d e bedre før dæm når de har fått tenner å ha no å tygge på! Lukas har 4 tenner nu, så skulle vel gå? Er vel ikke noe som han ikke tåler i de da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er klar for klumper og mer smak er det bare å prøve. Jeg fikk ikke gutten min til å ta middagsglass før han fikk smake 8 mnd glassene. Da var han 9 mnd, nå er han 10 mnd. Han har ingen tenner ennå men det er myke klumper så de er lette å knuse med tunga.

Skrevet

Han liker ikke middag no særlig, vartfall ikke disse for 6 mnd! Så kan o forsøke da :-) Han spiser brød, og det tygger han fint!

Skrevet

Det var det jeg merket også. Brød gikk ned på høykant, men middagsglass var pyton. Da prøvde jeg et 8 mnd glass, bare sånn for moro skyld og nå spiser han de fleste av dem.

Skrevet

Noen andre som har gjort det til barn på 6 mnd.+?

Skrevet

Vi har valgt bort Nestlè pga smaken vi og her går alle middagsglass fra Hipp ned på høykant (6 mnd)

Mors lapskaus fra Småfolk var noe drit, men vi har gjort det til en regel at dersom mamma liker det så får babyen det, liker ikke mamma det så kaster vi det.

Og 8 mnd glassene er nok bare bedre enn 6 mnd glassene, bedre og mer smak på dem...

Skrevet

Ok, Lukas likte ikke Hipp han, og småfolk middagsglass har æ ikke sett her? Kun 8 mnd! Tenkte han var klar for 8 mnd siden 4 tenner, da det står at når de kommer så vil de ha noe å tygge på :-D

Smaker også på nytt som han får, må jo godkjennes :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...