Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Kikker på finn etter litt brukt, men har aldri prøvd en brudekjole i hele mitt liv : ) Er ca str 40 altså L regner jeg med.. Dere som er det samme, hvilken str har dere i kjole? På forhånd takk for svar.
aanonym Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det er vanskelig å si, kommer an på modell, snøring osv. Mitt tips er (om du har mulighet) å prøve kjoler på brudebutikker, finn den/de du vil ha og let etter den/de på finn. Det gjorde jeg, og sparte mange penger.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg bruker normalt 40 men brudekjolen er i 42 .
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg vipper mellom str 36 og 38 men i brudekjole måtte jeg ha str 34 og i tillegg legge den opp!!!!!!! Fikk helt sjokk jeg. Så er vel helt umulig å si hva du trenger, du er nok nødt til å prøve først...
Lykke(lig) Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er str. 38/40 men passa brudekjoler ned til str. 36 som også må syes inn her og der. Så min erfaring er at jeg måtte gå ned ca en størrelse. Men det er nok lurt at du prøver først som de foreslår over lykke til
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er ca 40-42. Brudekjolen er Pronovias og er sydd i Italia. Den sitter som et skudd, men da i str. 44. Tror det kommer an på hvor kjolen er laget. Italienske og spanske kjoler er små i strørrelsen. Når jeg prøvde kjole på Agape kunne jeg bruke både 38 og 40. Så jeg tror jeg kan si at Italienske kjoler må du opp 2 str, og det gjelder nok også spanske og franske. Agape-kjolene er tilpasset nordisk kroppsbygning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå