Gå til innhold

Så sensitivt med bordplassering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at det er alfa og omega hvor hvem blir plassert. Tror veldig mange tenker på det som rangering. I min familie så er det mine, dine og våre alle veier og noen som ikke snakker sammen osv. Hadde satt opp bordplan jeg var fornøyd med, men i går så ble gjestelisten utvidet med 12 stk. Trodde det skulle bli enklere, men nei da. Er det veldig nøye å følge alle mulige skikker? Noen er naturlig å følge, men ikke alle. Samboer vet ikke hvem som er fadderne hans engang:-) Tror jeg må få på plass hvem som skal ha hvilken oppgave før jeg går videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedbordet er viktigst, der har jeg satt de som etter vår mening "bør" sitte der: Foreldre, besteforeldre, faddere, forlovere og brudepike/brudesvenn. Søsken, tanter og onkler og andre er plassert rundt omkring på de andre bordene med tanke på alder, interesser etc, ikke etter "rang".

Skrevet

Hos oss er det enkelt! Alle snakker med alle, og ingen tenker på rangering! Det eneste vi må tenke på er at den ene amerikaneren som kommer bør sitte i nærheten av noen som tør knote litt på engelsk:)

Skrevet

Vi ville foelge noen tradisjoner da, med tanke paa hvem som satt paa hovedbordet kan man si..Resten saa proevde vi aa blande folk mest mulig slik at de og kunne bli kjent, og at de ikke samlet seg i "klikker" slik at noen endte opp med aa ikke snakke med noen. Det funka veldig godt for oss hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...