Gå til innhold

er det mulig å få hjelp til dette ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på snart ett , og skal snart ut i jobb igjen og småtten i bhg.

MEN...jeg bor på et sted med dårlig bussforbindelse og har ikke lappen . blir faktisk umulig for meg å kunne jobbe en normal arb.dag,da jeg vil bruke over 2 timer på å levere og hente barnet mitt (litt over 4 timer tilsammen altså).

har heller ikke råd til å kutte ned arb dagen. og det er ingen som kan hente for meg.

lurer på om det er noen som vet om an kan få støtte til å ta lappen ?

ev hvor...

(er ikke noe problem med bil for jeg kunne låne en av onkelen min...men må jo ha lappen først da..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tror nok ikke du kan få det, men du kan få støtte til å flytte.

Nærmere jobb f.eks.

:-)

Skrevet

Man kan få støtte til lappen dersom man har tungtveiende grunner til det, men det er ytters ytterst vanskelig. Du kan i alle fall søke, evt søke om et lån til å ta lappen for.

Skrevet

no vetjeg jo ikkehvordan du bor, men om det er dårligbussforbindelse og lite område, så kan du jo lilkevel låne bilen til onkelen din uten lappen, der jeg bor ville jeg nok ha kjørt uten lappen ja, men jeg har den da men like vel...

jeg kjenner og en som får lov til å kjøre uten lappen, så lenge han hoder seg på øyen vi bor på. han har blitt fratatt lappen så mange ganger at han vil aldri få den....

Skrevet

Eh...så lenge hun har et barn på 1 år, er det nok trygges å ta kjøretimer og få lappen.

Skrevet

kjøre uten lappen ??

tror ikke jeg ville gjort det...kan jo ikke kjøre bil jo..har aldri kjørt før.....og aldri i livet om jeg tør å kjøre uten med sønnen min i bilen.

dessuten: hvis jeg havner i en ulykke uten lappen kan jeg jo bli dømt!

og går det ille kan man bli dømt for drap (uaktsomt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...