Gå til innhold

Ord. UL i morgen. Gruer meg så sinnssykt... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide med odrinær UL, og jeg har blitt redd alle disse UL-

apparatene etter alle UL jeg har hatt (der det har blitt funnet avvik, ikke avvik, avvik, ikke avvik...).. Er så redd for at det er noe galt, og

at hjernen til lillegull ikke har utviklet seg, at han ikke lever lengre..

Hadde jo en UL og duotest på Ullevål da jeg var 13+6..

Og der var alt ok.. Så langt.. Derfor er jeg så redd for at jordmor skal

si at "her er det noe som ikke stemmer,.. Hjernen har ikke utviklet seg slik som den skal...".. Eller noe i den dur..

Kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken..

Samtidig så MÅ jeg på UL-timen, for jeg klarer ikke la vær. Jeg må se

gutten i magen min, og forhåpentligvis er alt bra, og jeg kan dra lettet hjem.. Men....

Det er mange timer til kl er 15.00 i morgen, og hvordan jeg skal få til

å tenke pos i mellomtiden, det er vanskelig..

Vet at dere nok ikke kan gi meg svaret her, men jeg måtte bare få skrevet ned noen ord allikevel..

takk for at du leste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dewt går nok bra skal du se =) skal krysse fingrene for deg helt til i morgen =) men forstår frustrasjonene din ....men det går nok supert skal du se :)

lykke til =)

Skrevet

Hei!

Skjønner deg godt. Og det jeg sier kan sikkert ikke forandre noe særlig på situasjonen din. Jeg hadde det sånn før jeg hørte hjertelyden for første gang. Helt sikker på at noe var galt...

Men-det jeg har trøstet meg med (og som jeg nesten bruker som et mantra:-) ) er at det er ekstremt få tilfeller de finner ut at det feiler fosteret noe. Og så lenge du føler deg frisk og fin, er sjansen større for at alt er bra enn det motsatte..

Lykke til!

Skrevet

det her kommer til å gå bra:) krysser fingrene for dere:)

Skrevet

Jeg har fulgt med på historien din og forstår du er urolig, men husk at den siste meldingen du fikk var at alt var som det skulle. Det krysser jeg fingrene for at du får høre i morgen også:) Hold oss oppdatert her inne og masse lykke til!

Skrevet

Forstår godt at du er urolig, men det kommer til å gå så fint og i morgen kan du puste lettet ut og kose deg med nye bilder av lillegull:0) Masse lykke til, krysser alt jeg har for dere!

God klem

Skrevet

Jeg er også sikker på at det kommer til å gå veldig bra og at det blir en fin opplevelse for deg, alt var jo fint sist:-)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.

Det SKAL gå bra.

Kommer med en oppdatering i morgen jeg...

Nå skal jeg på jobb, er kanskje det beste nå, så tankene mine kan

dreie seg om litt andre ting...

Dere er jammen gode å ha :)

hadde ikke forventa at noen skulle svare meg, også ser jeg det

er mange som "backer" meg opp her, og det setter jeg pris på.

Og helt sikkert lillegutten i magen også.. :)

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver.

Mistet i MA i fjor og var såå engstelig før den orinære ul...Livredd for hva de ville si/ finne ut...Men: det gikk bra og vi kunne for alvor begynne å glede oss.

Krysser fingrene for deg, Gøril!!!

Dette går bra skal du se :-D

Skrevet

Hei Gøril! :)

Du skal på UL imorgen? Da har jeg bursdag og da MÅ det jo bare gå bra! ;o) Jeg skal sende alle mine lykkeønskninger over til deg og lille Jesper imorgen, så skal du se at de går så bra så:)

Jeg skal på ordinær UL dagen etter deg, på onsdag.

Vi er jo mer eller mindre like langt. Har du kjent liv, tenker på spark etc.? Jeg venter i spenning på det enda..

Har hørt hjertelyden hos jordmor pga. foranliggende morkake så ville jeg ikke kjenne liv før i uke 20.

Skjønner at du er redd og at du kvir deg. Alle gjør jo det, men du har jo ikke de greieste opplevelsene med UL, så det er ikke vanskelig å forstå.

Tenk på de siste beskjedene du har fått. De har jo vært og vist kjempepositivt! men du slapper nok ikke av før dagen imorgen er over likevel...

Krysser fingrene for deg og sender deg mange gode tanker!

Klememer fra meg og min lille skatt:)

Skrevet

Hei ivf m/baby :-)

Jeg er i morgen 18+3, så vi har nok kommet ganske likt ja.. :)

Siden det er bursdagen din i morgen, så må det jo bare gå bra. Tror du ikke? Blir spennende, samtidlig som jeg sitter med en stor klump i halsen...Håper at det blir et fiint "møte" med Jesper i morgen..

Har tatt meg fri fra jobb også, fordi jeg klarer ikke tenke på annet..

(jobb i morgen altså)

Ang liv så har jeg merket noe (tror jeg). Noen bittesmå bobler som på

en måte kiler meg i magen. Veeeeeldig svakt, og jeg må virkelig kjenne

godt etter for å kjenne det.. Vet ikke hvordan det er med morkaka mi enda.. Kjenner bare "sparkene" på høyre side, og det er jo litt moro i og med at jordmor ser at han ligger på høyre side... (magen min er skjeiv)

Jeg håper og tror at det er lille Jesper som driver og turner der, men jeg

er neimen ikke sikker... Kjenner de boblefølelsene hver dag, men de

varer ikke mange sekundene før det er over.. Noen ganger er jeg sikker på at det er luft.. Så jeg er ikke sikker.. jeg bare håper det er liv jeg kjenner :)

Takk for at du krysser fingre for meg. Jeg skal ta med meg alle kryss jeg kan få i morgen :)

Dette skal gå bra.

Jeg oppdaterer her inne i morgen ivf :)

Blir spennende å høre ang din UL også. Skal dere vite kjønn?

Vi har liksom ikke noe valg der vi. hehe.. Legen sa kjønnet sist før han tenkte seg om (vi spurte ikke), men vi hadde nok uansett ville ha visst det. Jeg er for nysgjerrig av meg jeg..

Klem til deg og lillegull i magen :)

Akkurat nå bobler Jesper i magen. thi-hi..

Skrevet

Har fulgt med på historien din. Skjønner godt at du er bekymret. Jeg klarer enda ikke slappe helt av, selv om ordinær UL er overstått og alt er bra. Jeg tør liksom ikke glede meg fullt ut da det føles som det å være så heldig å være gravid ikke kom til å skje meg. Nå har magen kommet og spark kjenner jeg daglig.

Det blir spennede å høre hvordan det er med deg etter UL. Siden det ikke ble oppdaget avvik ifm duotest etc, satser vi på det beste. Klart det er bra med gutten i magen din:))))!!!!!!!

Masse klemmer og lykkeønskniger

Skrevet

Det kommer til å gå kjempebra i morgen - sikker på det:o) Masse lykke til:o)

Skrevet

Masse lykke til i morgen. Jeg er sikker på at du får se et nydelig mirakel, det er din tur å bare få gode nyheter nå! Gleder meg til å lese positiv oppdatering fra deg i morgen.

Klem

Skrevet

Håper verkeleg alt går dykkar veg i morgon, de har jo hatt nok å slite med! Det går nok heilt fint, og de får sjå ein frisk og fin liten gut der inne!

Skal tenkje på dykk, og du må holde oss oppdaterte i morgon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...