Bare meg...venter nr.3! Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har nå hørt at dette er en lite morsom oppgave. Da blir det vanskelig for meg hvem som skal gjøre det. Ingen som er mine gjester syns jeg skal få en kjedelig oppgave. Hvordan har dere andre gjort det? Sliter generelt med fordeling av oppgaver.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 det er mye jobb, men jeg og en til gjorde dette for kusien min, og jeg syns det var gøy jeg da! da fikk vi se alle gavene, og fikk liksom være med litt:) de må nok være 2... vi drakk sjampis og hadde det veldig hyggelig med gavene!
Heidi****** Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Når er det gavene skal åpnes og ser gjestene på mens gavene blir åpnet? Helt grønn på dette...første (og eneste bryllup!)
tullemor_til_snart_4 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Et vennepar av oss fikk alle gjestene til å plassere gavene (åpnet) på gavebordet selv,og så hadde de en bok der man skrev navn og gave man hadde gitt i, og så hadde ei venninne ansvar for at det ble nok plass til alle gavene.
sussa4 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg kommer nok til å spørre min søster. Jeg har selv gjort det i bryllup og jeg synes også det er litt morsomt
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Min mor og min forlover tok seg av det
barbamamsen Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 To venninner av meg gjorde dette for oss, de var i tillegg oppe i lokalet hele dagen for å ta imot blomster og hilsninger ellers. De skrev på nummer på små klisterlapper og skrev samme nr i ei bok, hva det var og hvem det var ifra. På natta tok de og pakka sammen gavene og kjørte dem hjem til oss. Kjempeservice!!!!!!!!!!! Hadde ikke greid noe av det på selve dagen jeg nei så de var til stor hjelp
barbamamsen Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Gavene åpnes etterhvert som de kommer, gjestene kan rusle rundt gavbordet under festen og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå