gravidapida Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 uff, noen andre enn meg som ikke får gjort noe på jobben? er sååååå umotivert og tenker bare på søtsaker.... har kjøp rosiner som jeg dytter i meg. noen tips til å bli motivert på jobb....???? gleder meg sånn til sommeren! til å møte lille mennesket inni magen... jaja, god lunsj alle sammen, håper dere har det bare bra!
mememe Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 hei! tips til å blir motivert? hmm... nei! sorry sitter på sentralbord/resepsjon.. så har null grunn til å få dårlig samvittighet, for jeg har nemlig ingenting å finne på :/
Lykkeliten og jeg Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Motivasjon sa du? Hehe.. Nei, det finner du ikke her i gården Kom nettopp tilbake fra lunsj og hva gjør jeg? Joda, rett på BIM hehe..
mememe Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 hehe! jeg sitter å venter på å kunne gå til lunsj.. ikke at jeg trenger lunsj. har jo sittet her å spist i hele dag. så sulten er jeg jo ikke. noen gode tips for hva jeg kan bruke lunsjen på kanskje?
pillis Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Ja tips taes imot med et stort takk. Jobber vel effektivt 60% av 100%. Usj har så dårlig samvittighet ovenfor sjefen.
gravidapida Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2007 å så bra at vi er flere... rett inn og sjekke etter lang lunsj. har hamstret druer, plommer, rosiner og kakao, så skal klare meg ut dagen!
mememe Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 ååå, det hørtes godt ut! sitter midt i en park av masse fabrikker. så blir ikke noe druer og masse nam.. men jeg har kjeks! hva jobber dere med alle sammen?
plumsing Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er vekter. Nå er jeg sykemeldt pga bekkenet, men ellers hadde nok jeg og sliti litt med motivasjon...,og vi har ikke tilgang på pc en gang...,men masse kiosker/butikker rundt oss da:D
mememe Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 hehe. er vekter jeg å! men har blitt flytta litt på pga saker og ting nå knaser det i bekkenet eller nederst i ryggen hver gang jeg går.. så jeg sittter stille har vært litt her og litt der, og her har jeg tilgang på pc jippi!
gravidapida Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2007 hi hi, nei på ingen måte! he he... ut ut ut... men plutselig måtte jeg faktisk gjøre noe.... spiser så mye rosiner og druer at jeg kommer sikkert til å sitte på do i hele kveld! jaja, hva gjør man ikke...skal på gravideyoga i kveld så det blir deilig.. ta ta!
mememe Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 hørtes ikke fælt ut å få gått på do gravideyoga hørtes deilig ut jeg gleder meg til neste uke! for da skal jeg til kiropraktor! er litt lei av den knaselyden når jeg går.. så sitter jo bare stille hele dagen og blir gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå