Gå til innhold

valargan???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som har erfaring med å gi valargan på lange flyreiser til en 3 åring?

Vi reiser til Thailand på onsdag morgen, fikk resept på valargen da legen mente det ville gjøre reisen lettere for 3 åringen og hjelpe han med å snu døgnet og sove på flyet. Noen med erfaring. må si at jeg er litt skeptisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det da poden var 16 mnd, og erfaringen er god. Tok 30 min fra han fikk anbefalt dose til han sovna. Ga det til han rundt sovetider når vi skjønte at han ikke ville sovne av seg selv. Han ble bare surere og surere, og skjønte at han ikke ville sovne av seg selv. Genialt. Han sov til vi kom fram. Man merker at de blir sløvere en stund etterpå, så det anbefales på natta. Da er de i form igjen på morran.

Skrevet

Yep - vi ga det til vår 2 åring nylig på flyreise fra norge til Florida. Min bror hadde fått resept på dette til sin sønn når de fløy til FL og hadde noe til overs. Deres sønn var 17 mnd. når de brukte det, og de hadde blitt anbefalt 2.5 - han hadde vært 'sløv' i 2-3 dager etterpå. Så vi ga bare 2.0 til vår 2 åring og det fungerte supert! Det var mer enn nok! Men som hun sa over her - det hjelper at der et kvelds/natt fly.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...