goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Går med en gutte følelse, sambo tror det blir jente...en av oss har rett Noen som vil tippe? Har kastet opp daglig fra 5uke, men ellers fin i formen, fått stor og fin mage.. For meg er det hipp som happ, hva det blir så lenge lille nurket er frisk! har mange fine navn på både gutt og jente klart
fådagerigjen Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Lykke til på UL idag. Vi fikk ikke sett hva det var første UL (navlestrengen mellom beina) Er det første for deg ? Vi vet nå at vi får en gutt.Her er det to gutter fra før, s¨å nå blir jeg skikkelig utkonkurert i heimen...
Alba44 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Lykke til!!! Jeg var på ul på Ahus forrige uke :-D Super opplevelse, men lille holder fortsatt skjult for oss om h*n er gutt eller jente. Kos deg!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Å...så gøy!! Du MÅ holde oss oppdatert... jeg skal følge med tråden her gitt=) Jeg trodde jente, sambo trodde gutt... Sambo fikk rett=) LYKKE TIL FRØKEN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå