Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e det farlig å farge håret selv om at man e gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå til dags er det vanligvis trygt. Midlene de brukte før i tiden var mye sterkere kjemisk, slik at de kunne skade, men ikke nå lenger.

Skrevet

så da kan æ bare dra å piffe mæ opp så man føler sæ vell:)??? bynner jo nesten å føle seg litt stor:D

Skrevet

Jeg har hørt at det er helt uskadelig for babyen å farge/bleke håret under graviditeten ,- men at det av og til kan avvike noe i fargeresultatet pga. hormonforandringer.. Jeg bleker mitt hjemme, og har ikke hatt noe problemer enn så lenge...

Skrevet

høres bra ut:)

Skrevet

Hei! Jeg er frisør, og vil bare bekrefte det som innleggene over sier: det er overhodet ikke farlig for hverken fosteret eller deg å farge håret. Slike "rykter" kommer nok først og fremst fra fx USA, der de har tillatt et kjemikalie i hårfargene vi ikke får lov til å bruke her i Norge.

-Heldigvis, siden det er store sjanser for at det er kreftfremkallende...

Men jeg ville absolutt gått til frisør for å farge håret. Hormonene gjør at håret kan oppføre seg litt annerledes. Si fra til frisøren at du er gravid, så går det sikkert supert!

Veldig viktig å føle seg vel også. Pynt dere med god samvittighet, jenter!

Skrevet

takk for svaret:) ble jo glad her:) skal virkelig kunne bare strutte nu etter å ha fått fixa litt:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...