Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg lurer på om noen som hvet hva som må til for at man kan få støtte til brystinnplantat? Jeg har hørt at noen har fått dette...
Ariel81 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg trodde ikke dette var mulig siden det er et kosmetisk inngrep...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 viss du har en veldig god grunn så kan du få.. (f.eks. ikke har pupper)men skal veldig mye til tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Hmmm... har så og si ikke bryster igjen. Var så fornøyd da jeg var gravid og mens jeg ammet, men så var det slutt på amming og puppene ble borte. Fyller vel ikke en 70a.... æsj så kjedelig. Får vel bruke 20-30 000 da... ( Noen som anbefaler et sted?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Samme her, er ingenting! Har skikkelig komplekser for det. Men skal prøve å få støtte til magen også, så da tror jeg ikke jeg tør å spørre om silikonen og! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå