stima Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Var på ultralyd idag og det blir en gutt. Det hadde jeg ikke regna med, har hele tiden vært sikker på at det er en jente, funnet jente navn og alt, så nå må jeg omstille meg litt..
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Grattis!! Jeg går med en gutte følelse jeg da, skal på ultralyd på A-Hus nå i dag kl 12.30...gleder meg villt!!! Men om det blir gutt eller jente er hipp som happ har masse fine navn til begge
~La luna~ Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Gratulerer!! Ja, blir litt omstilling, men det går nok fort Hvorfor trodde du d var jente ?
stima Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 takk takk...har bare følt det på meg..og ønska meg det også...men er jo selvfølgelig glad!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Hehe... sånn hadde jeg også det:P Velkommen i gutteklubben forresten=) Og du... jeg trodde guttenavn var håpløst... Men samme kveld som ul hadde vi navnet i boks:) Og jeg som trodde det ble en navnløs da jeg fikk vite det var en gutt=) Gratulerer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå