Gå til innhold

Hjelp! Sår etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bynt å bli sår der nede, kjenner det særlig på slutten og etterpå. Blir veldig vått, men blir sårt alikevell. Ikke like vondt som når man har sopp, men kjenner det jo.

Er det noe det går ann å gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...jeg blir åsså sånn nå! blir vått lissom, men sår for det..tror ikke det er så mye å gjøre egentlig..leste at man kan prøve glidekrem, men hvis man allerede er våt, skulle man jo ikke tro at det trengtes!?

Skrevet

Jeg blir også litt ekstra sart nedentil i svangerskapet.. Det går i perioder, men trenger ett par dager å komme meg på mellom hver runde ;-( Det kan være at glidekrem hjelper uansett, selv om du er våt i starten, så kan det være at det ikke opprettholdes hele veien.

Har dessverre en mann som ikke er så overivrig på sex i svangerskapet, så de gangene noe skjer klarer jeg fint å leve med litt sårhet i ettertid..

Skrevet

Hei dere! Det er ikke alltid glidemiddel hjelper på sårheten i skjeden,- men prøv "ACO intim fuktgel" fra apoteket!!! Den svir littegrann ved påføring, men kjøler ned og er veldig behagelig når man er sår etter sex...Har brukt den i flere år, og særlig hjalp det en periode da jeg hadde en kjæreste som var veldig stor nedentil. Håper den funker like bra for dere som for meg, lykke til! klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...