Gå til innhold

Vil fortelle det.. :)


cana :)

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har termin 11. november, dette er nr 2. Har en søt gutt på 3 år, å hans største ønske i verden er at vi skal få en baby! Jeg har så lyst å fortelle det til han! Men da vet nok alle andre det også :)

 

Venter dere til 10-12 uker på å fortelle det? Jeg er nemlig sprekke-ferdig, MÅ snart fortelle det til noen! Veldig glad for dere novermber-klubben, så jeg kan snakke med noen om det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:))) Jeg har termin 21 november,altså 4 uker i dag,men har fortalt familie og nære venner det og til min sønn,men han er 11 år og skjønner dette:)))))Jeg bare måtte.......blei såååå glad;)

 

Jeg venta med å si noe til 12 uke i første svangeskap, men tenkte nå at jeg ville si det tidlig denne gangen og bare håpe på at alt går bra:)))))

Tror man må føle på det litt selv:))))Ikke lett å holde tett om noe man er så glad over :)Hurra:)

 

Lykke til videre;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til de kommende besteforeldrene, og søsteren min. Termin 12. nov. her, så det er jo tidlig. Men jeg vil gjerne dele det med de nærmeste allerede nå, ser ingen grunn til å vente. Går det galt får de vite det uansett, vi har ganske tett forhold.

 

Andre folk får selvføleglig ikke vite noe ennå, men det spørs om jeg greier å holde meg til 12 uker...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii det er vanskelig dette med å finne ut når det er rett tid for å si dette. Jeg har sagt det til min nærmeste venninne og min kjære har delt det med en kompis....har så lyst å henge plakat utpå leiligheta og dele det med absolutt alle, men vi er så redde for at vi skal miste dette nurket, at vi venter til det er gått 12 uker (men, det får vell tiden vise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også en søt gutt på 3 år (snart 4) som inderlig ønsker seg et søsken! Har også forferdelig lyst til å fortelle ham de gode nyhetene, men skal prøve å vente litt til. Jeg bruker jo begrep som gravid, termin, positiv test osv. når jeg snakker med mine nærmeste om svangerskapet og det eneste han forstår av det er jo om jeg skulle si rett ut at "mamma har baby i magen", så sånn sett klarer jeg jo å holde det skjult for ham en stund til.

 

Han går jo også i barnehage og jeg er brennsikker på at nyheten ville spre seg som ild i tørt gress til både ungene, de ansatte og deres foreldre om jeg sa det til ham, for "alle" de voksne vet at vi har prøvd en god stund og har gått igjennom IVF-behandling.

 

Bare noen refleksjoner rundt temaet fra min side. Det er dette som føles riktig for oss - å vente litt med å meddele det til pjokken. Så blir det kanskje ikke så voldsomt lenge å vente på denne babyen heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...