Gjest Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Vi ønsker ikke sanger under bryllupsmiddagen. Jeg har aldri vært noe begeistret for sånn allsang-opplegg, og føler meg bare ukomfortabel. Men hvordan informerer vi alle gjestene om dette. Dumt hvis folk som har brukt masse tid på å skrive sang kommer og får beskjed om at vi ikke vil ha noen sanger. Skriver man dette på invitasjonene?
tullemor_til_snart_4 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det er en god ide å skrive det på invitasjonene, som en liten ps i bunnen... Du kan jo ringe litt rundt og få noen til å spre ordet. Ville ikke ha taler i konfirmasjonen (ikke det samme som bryllup) har 2 i familien som elsker å prate, sa det til dem og de fikk spredd det til alle på under en uke;) Du har kanskje en anelse om hvem som er ihedige til å skrive sanger, begynn med å informere dem. Vet de allerede om bryllupet har de nok allerede begynt å lage sang...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har bare passet på å si fra når jeg har snakket med folk, jeg
♥Snulder Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Vi nevner det når vi snakker med folk, synes det blir litt for mye å skrive det i invitasjonen. Poenget for oss er at vi ikke lager istand noe sanghefte selv, men kommer noen med en rosa hjemmesnekra en, så synger vi selvsagt den av hjertets lyst!
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Vi skal ha sanger... Det var en av de tingene jeg gav meg på.... Gleder meg ikke,men jeg overlever nok noen sanger...
Én til Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Vi ønsket heller ikke sanger, men passet heller på å si ifra til toastmaster, som informerte videre, og det gikk kjempefint :-) Ble masse fine taler i stedet!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 hehe.. Litt morsomt å se hvor forskjellige man er:) Vi vil gjerne ha både sanger og taler i bryllupet vårt. Leste på et forum her en dag om ei som ville ha 5-års grense i bryllupet sitt, så ingen småbarn "forstyrret" eller tok fra dem oppmerksomheten på noen måte;p hehe.. En helt annen ting enn det dere snakker om her da selvfølgelig. Men litt artig å se hvor forskjellige man er=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå