Alenemor til 2prinsesser Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Fant ut i helgen at jeg venter barn... hehe Så da får jeg selge korsettet og belage meg på og være ca 4 1/2 mnd når bryllupet står... Men det gjør ingenting, spiren er jo planlagt og hjertelig velkommen............
sussa4 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Sååå koselig Husmusa Grattis Du skal vel gifte deg sammen dag som meg 30. juni ? Så gøy altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå