Heidi****** Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har helt forelsket meg i Pronovias sine brudekjoler, men de koster sikkert litt (har ikke sjekket priser eller prøvd noen modeller enda, men synes kjolene er flotte ..) Har sett på www.brudekjolen.no og liker spesiellt godt Rosanne og Viridis modellene Pronovias 2007-kolleksjonen (noen som kjenner prisene hos Brudekjolen?) Er det noen som kjenner til pent brukte Pronovias brudekjoler til salgs på nettet, evt. kjenner noen som skal selge sin kjole? På forhånd takk for hjelpen.. Mvh Heidi 07-07-07*******
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg kjenner ei som skal selge sin! Det er den i råsilke, helt nydelig. Hvilken str?
Heidi****** Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Hei, så flott da må nok ha str.36? Litt usikker, men kan kanskje tilpasses (syes ut/inn)? Hvor i landet er det? Vet du navnet på modellen?
linken Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg gifter meg 23. juni, og selger kjolen min etter dette. Det er en Pronovias, barcino. Prøv å google, så finner du sikkert bilder av den. Det er str. 36, noe sydd inn. Jeg bruker til vanlig str. 36/38. Den er enkel, med langt slep og i rå-silke. Sitter godt til å være stroppeløs. Gi meg din mail-adresse, så kan jeg sende bilder av den fra prøvetimen min... Ellers vet jeg at denne kjolen ligger til salgs på finn.no. Søk på brudekjoler og pronovias, så kommer det mange kjoler. Lykke til!!
Heidi****** Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 hei, supert hvis du vil sende noen bilder fra prøvetimen av kjolen din mail adressen min er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå