Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Ja saa er det mandag igjen gitt..! Synd den helga gaar saa fort da...
blond Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Litt vel sent å si god morgen nå, så da sier jeg god dag istedet!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Bedre sent enn aldri sier de da...hehehe
PrinsesseSjefen Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 og jeg får si god kveld! Har liksom ikke hatt helg jeg da, jobbehelg.Da er det enda kjedeligere å jobbe en mandag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå