Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 En ny æra begynner, det er rart men fint og:-) Du skal se du får tid til alt du ikke fikk tid til når du gikk hjemme, selv om du vel egentlig rakk det meste da også;-) Ha en flott dag på jobb:-) Ganske gøy å pynte seg og sminke seg, og gå i høye hæler på en mandag ser du;-)) Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 hehehehehhe.... Jeg ser for meg deg jeg gummis, i en altfor trang drakt med håret til alle kanter og sminken på snei, bare for at det ble litt i travleste laget sånn første dagen på jobb... Men inni meg vet jeg at det aldri ville skje, og at alt nok har gått SMOOTH veldi' glad! Ha en fin dag på jobben kjære du, og god tur inn i jobberushet! klem fra
♥Snulder Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Hehehe... nå ser vi alle på deg slik Dritgrei har skissert.....hoho... Fiiiin.. Men du.... Lykke til! Det blir kjempefint å komme litt ut i jobb igjen!
Karomamma Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Kos deg på jobb og med nye oppgaver!!! Fikk ikke svart på jobbinnlegget til dritgrei i går, men vil bare si til dere alle sammen at det er godt å føle seg nyttig og verdifull. Ikke sant?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 dytter denne................Gummis, ligger du helt utslått og snorker nå eller????
Gummelillan Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 He, he! Takk for omtanken! Rakk rett og slett ikke DiB i går. Først full jobb, hjem og varme restemiddag og så rett på hudpleie, cafe med venninner og til slutt kino; Music&Lyrics... Slike dager kan jeg leve lenge på! Kjempegøy alt sammen. Både jobb, sosialt og artig film for oss gamle 80-talls fantaster som fortsatt synes at Hugh er litt søt også da ;-) Nå er jeg jo da på jobb, men abstinensen meldte seg... Ser at jeg trengs til litt husmorråd her inne også så jeg melder meg til tjeneste i kveld igjen ;-) Nå skal jeg avgårde og lede noen møter. Og, ja, Dritgrei, drakten er litt trang, men sminken sitter bra - har gummismannen til å kjøre meg på jobb og da sminker jeg meg på vei ned til jobb ;-))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 Hehehehehe........Er igrunn glad for at du bærer Tårnfrid-tittelen med slik stil, det avlaster andre ser du:-)) Det er fantastisk hvor mye man kan klare å rekke når man har begynt å jobbe igjen! Jeg kjørte hardt på første uken, dabbet litt mer av denne uken, med feiring og div......Så kjenner jeg at jeg er supertrøtt når klokka nærmer seg ni på kvelden, jeg som kunne sitte oppe halve natten og dibbe:-) Jaja, tidene forandrer seg jammen:-) Vi får stå på, passe på at drakten ikke spjærer og bruke vannfast mascara:-)
Gummelillan Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Jepp! Her har det vært fullt kjør i tre dager, men i dag gikk alt litt mer trått. Greide kunststykket å slå på meg en lett hjernerystelse i går ettermiddag og dermed har det vært en lei hodepine som har meldt seg hver gang stressnivået har steget i dag..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 Oi da! Du må ikke drive å slå deg selv! Og har du fått hjernerystelse så bør du ta det litt med ro. Og du, hold deg for guds skyld unna Pepsi Max`en;-) God bedring!!!
Gummelillan Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 He, he. Takk skal du ha. Men ikke jeg som slo da, men min Hannah på 2 1/2 som tok en krasjlanding i hodet mitt med tenna først... Så dermed sitter jeg her. Mye bedre, men fortsatt med tannmerker i panna ;-) Og skåler i cola light...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå