kristin2 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Sitter her og lurer på om jeg skal melde inn vesla i en boklubb. Alternativene jeg kjenner til er Goboken og Baby bokklubben fra Bokklubben. Er det noen som har erfaringer med disse? Ser at i baby bokklubben så abonnerer man på 12 pakker som er tilpasse barnet i det første leveåret. Koster 169 per pakke. I Goboken så bestemmer du selv hva du vil ha. Aner ikke hva som gir best produkter/bøker (fra 0-12 mnd så er jo mye at det leker). Tar imot alle tips med stor takk
Jaja3snart Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Jeg har desverre ikke noe erfaring fra baby bokklubben, men fra Goboken. Jeg er veldig fornøyd med den bokklubben. Vi får hele tiden alderstilpassede leker/bøker. Mange av lekene vi har fått derfra har blitt favoritt. Koster ikke så alt for mye heller. I pakkene du får tilsendt, får du oversikt over neste måneds tilbud. Vil du ikke ha den, kan du bare avbestille. De første bøkene er fulle av rim og artige å lese. Å bite i bøker er også en favoritt her... Goboken er å anbefale her.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har meldt Lycke inn i Bokklubbens baby og bokklubbens barn. Har valgt disse istede for Go'boken fordi at jeg vil ha klassiske bøker også. Slike som Thorbjørn Egner, Astrid Lindgren osv.. Vi har til nå Kardemomme by og mange av den serien "de store hvite" med gonattboka, den store sangboka...osv! Jeg vet at Go'boken har mange gode bøker,men da har du ikke mulighet til å få nyheter fra norsk forfattere og andre kjente. I Goboken er det ingen kjente forfattere. Hovedboken som var nettopp, var Thomas toget Jeg jobber i bokhandel,så er fullt oppdatert på bokfronten.
chabby chic Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har vært medlem i begge + barnas egen bokklubb. Jeg vil anbefale bokklubbens barn, baby pakken. Likte ikke alle bøkene fra go´boken. Barnas egen bokklubb passer bedre når barna blir litt større, men mye av de samme bøkene som bokklubbens barn så da ville jeg bare ha fortsatt med den bokklubben hvis ikke su er som meg som melder meg inn i "alt" pga velkomstpakken;-)
chabby chic Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 og som OktoberNurk over her sier så får du klassikerne i bokklubbens barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå