Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hade igår sex for første gang etter fødsel. Og idag når jeg var på do var det masse slimete rare greier. Ikke blod, men slimete på en måte. Noen med erfaring med dette? Kan det være noe galt?
_kai_ Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 dette var ikke noe spørsmål for meg desverre :-) siker noen av damene her ute som kan hjelpe
jolanda Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 tror ikke det er noe farlig så lenge det er blankt og ikke illuktene,kansje du produserer litt mer utflod,,etter gårsdagen
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 hmm. var ikke blankt nei. Var ikke utflod. var tjukkere, mer slimete, snørraktig. litt sån lett rosa farge på det. Men ikke blod på noen måte heller. Vanskelig og forklare.
jolanda Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 det er sikker ikke noe galt,men du kan kansje bare ringe gyno din får å høre,hjelper alltid ,slipper du å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Ok. Takk for svar. Skal se hvordan det er imorgen og er det ikke forandring så ringer jeg og hører.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Jaha. Hmm.. Men er jo 8 uker siden fødsel da. Er det normalt da?
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Hehe, 8 uker ETTER så skal det ikke være slimproppen selv om den hørtes sånn ut;) MEn det jeg lurer på da er om det kan være sæd? Kom han inni? Fikk du ut alt? Det kan være det nemlig og konistensen kan være litt uffen dersom det er lenge siden han har "tømt tanken"...
Babyfacepsycho Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Nei sæd Kan det ikke være. Så da vet jeg ikke. Har ikke vært noe sånt idag. Men jeg hade jo gjerne visst hva det var likevel. Noen andre som vet?
Babyfacepsycho Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Nei jeg glemte den ikke. Jeg valgte på dette inlegget og være anonym fordi det var et flaut spørsmål og var litt usikker på hva for svar jeg skulle få. Men siden folk har vært snille og svart normalt så følte jeg ikke at det var like flaut lenger. Så da valgte jeg selv og skrive uten anonym knappen. =)
Jente 28 Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 Hei, det er nå 5mnd siden fødsel og hver gang vi har hatt sex kommer det litt slim hos meg også, har ikke tenkt noe særlig på det, for slik var det etter første fødsel også. Går gjerne over etter et par dager, men hvis det holder på lenger hos deg hadde jeg tatt en tur til legen din.
Babyfacepsycho Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 Ok. Takk for svaret. =) Det var jo bare igår da. Ikke noe idag. Så da får jeg bare vente og se etter neste gang da. Er jo sikkert ikke noe galt hvertfall, for jeg har jo ikke vondt eller noe sånt så. Da er det jo sikkert greit. =)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Hvorfor svarte samboeren din på dette spørsmålet her inne på dib????? Hva er det dere to driver med egentlig?
Babyfacepsycho Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 Han visste ikke at det var jeg som hade skrevet det. Trur du jeg har meldeplikt til han du eller?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #18 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har egentlig holdt meg helt utenfor disse marie_85 greiene, men nå må jeg bare si noe. det innlegget til samboeren din var jo helt meningsløst. Hvorfor svarte han egentlig? Dere er rare altså.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #19 Skrevet 12. mars 2007 Meningsløst var rette ordet! Rare var enda bedre!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #21 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har også holdt meg unna de Marie_85 greiene, men dette innlegget var så rart (selv om problemet er reellt) at jeg skjønte med èn gang at det var henne! Også når _kai_ svarte var jeg 100 prosent sikker! Merkelig par, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå