Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trode dette var en seriøs side jeg men . nei så feil kan man ta eller er det jeg som er for dum til å forstå all denna kaklinga . blir en go stund til neste gang jeg skal rådføre meg med folk på denne siden blir jo bare henkt ut med falske anklagelser og diverse ... men til dere som tror at vi gir veling til vesla så må jeg nok skuffe dere å si nei . vi har fått henvisning til sykehuset for at vesla vår har litt liten tunge så må løsne litt på den så hun kan få i seg morsmelka sin. vi er på helsestasjonen mins en gang i uka for å veie vesla for å se om hun får i seg nok morsmelk å legger på seg det hun skal. vi har gitt vesla morsmelk erstatning et par ganger som tilleg når hun slitter som verst men prøver å unngå det så mye som mulig pg at hun får magesmerter av det .

så til dere som maser om at det er vi som gir tulla vår velding kan gjærne komme på besøk en dag eller to å se selv at her er det bare mm og me som gjeller ....

håper dere som maser å kjefter på oss kan glede dere over det dere prøver å oppnå . som jeg ser det er det dere som har et problem som må finne noen å hakke på så dere kan heve dere selv . det er min take av det helle .

vil takke dere som prøver å gjøre en slutt på dette

hilsen en pappa som bare vil være med ungene sine på alt som skjer med dem å hjelpe å støtte dem når dem trenger det og ikke bare la mamman ta alt ansvare selv......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,det med morsmelkerstatnin,prøv med litt malt eller sviskesaft oppi kansje det hjelper mot magesmerte

Skrevet

heier på deg:) Du virker til å være en god og oppofrende far:)

Skrevet

Det som dere har blitt utsatt for de siste dagene har vært helt ekstremt og er ikke representativt for hva forumet står for. Noen ganger er det nok lett og glemme at det finnes mennesker bak nickene som faktisk har følelser. Jeg håper virkelig dere kan fortsette å finne gode råd på siden. Det viktigste er å stole på magefølelsen og gjøre det som føles rett for dere og den lille jenta. Supert at dere får hjelp på helsestasjonen. Lykke til videre og håper dere fortsatt blir her...

Et lite tips, etter disse dagene med mye hets, kanskje dere skulle annonymisere dere for en liten stund. Noen glemmer sent og vil kanskje fortsatt henge seg opp i nickene deres.

Skrevet

Jeg har ingen mening i denne velling-saken selv, men virker jo som du har sagt dette hundre ganger allerede....Visst der er sant at det ikke er dere som gir velling,så hvorfor gidde å ta dette opp hele tiden....? Dere vet jo innerst inne at dere ikke gjør det, dere trenger vel ikke bry dere om hva andre(som dere ikke kjenner i det hele tatt) mener og sier!!!!

Skrevet

takk for tipset malt har jeg lest om men ikke sviskesaft. var på apoteket i forje uke å kjøpte minifom men etter å ha søkt på nette om det å funet ut at det kune være hormon forstyrende så gikk det i søpla.

men malt skal jeg få tak på i morgen sviskesaften får vente en stund med

Skrevet

Jeg har lest litt av de innleggene, orket ikke å engasjere meg for dere eller noen andre...

Man får ofte fine svar her...men av og til tar det litt av...

Babyen til en venninne hadde også for kort tunge, etter han fikk klipt under så ble han som ny:-) fikk til å amme og var stålende fornøyd.

Lykke til med den lille.

Skrevet

DiB kan være et fantastisk sted, under visse forutsetninger.

Men sånt som dette hender med jevne mellomrom, riktignok et det stort sett berettiget, ikke alltid dog.

Det beste tipset jeg kan gi dere for å fremdeles hygge dere her inne og ikke bli forbundet med denne situasjonen er faktisk å endre nickene deres. Da vil ingen fortsette å henge seg opp i denne hendelsen.

Ønsker dere lykke til her inne fremover, håper dere får oppleve DiB på sitt beste også, ikke bare på sitt verste.

Skrevet

heisann! Ville bare gi min støtte her:) Håper ikke dere er skremt helt vekk av alle dise tragiske menneskene som ikke har noe bedre å finne på! Jeg har heller ikke giddi å engasjere meg i alle disse innleggene, men har lest noen av de. Helt håpløst!

Synes ikke dere skal endre nickene deres jeg... Da kommer vel noen med en ny runde med å assosiere dere med velling 1,5 mnd... Fordi man søker på et feilskrevet ord... Og so what om man skriver litt feil!!! Hva gjør vel det??????????????? Tragisk at noen skal fokusere på det!!!

Nå høres det vel nesten som om jeg tror dere er de og, men sier dere at dere ikke er de, så er dere ikke de! Håper folk er ferdige nå!

Uff, blir visst engasjert her nå:)

Men lykke til videre! Og dersom dere har spørsmål ang mme - gå inn på flaskemelkforumet! Det tar litt lenger tid å få svar der, men da får man svar av de med erfaring med flaske:) Vi er mye der!

Skrevet

Ville bare si at det har litt å si åssen man legger ting frem her - med tanke på hva slags svar man får tilbake. Det er lett å misforstå et innlegg om man ikke vurderer litt det man skriver. Bare et tips!

Jeg, for min del, har i alle fall hatt masse god erfaring både med svar, spørsmål og tips og råd herfra!

Skrevet

Dessverre er ikke dette denmest serisøse siden du finner ;-( - og anonymknappen er en del av årsaken - og jeg har bedt moderator om å rydde opp i tingene (og flere med meg...) Det finnes en haug med konkurenter der ut så hvis de vil beholde oss får de jobbe for det!

Flott at du engasjerer deg som pappa iallefall.

_ og lykke til med sykehusbesøket - da blir det nok lettere å få tatt puppen for henne ;-)

Ta gjerne kontakt med ammehjelpen - se ammehjelpen.no om dere trenger hjelp da - vi er der for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...