jolanda Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 hvorfor er vi så opptatt av gåstoler,hengestoler,alt det som er i leketøysforretninger rundt omkring,noe som egentlig ikke er bra for barnet motoriske utvikling,er det blitt en barnevakt trend
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 For få år tilbake var det ikke så mye oppstyr rundt nettopp det at disse tingene kunne hemme den motoriske utviklingen. Det har jo selvfølgelig skapt et marked for produktene. Jeg sier som fysioterapauten vi går til sa: "Nå er vi fysioterapauter hysteriske på slike ting, da!" Vi har hatt litt problemer med Kiss, men tross det har jeg latt Linea gjøre mange ting som egentlig er litt fy. Fysioterapauten har ikke sagt noe på det og frøkna er motorisk sett helt perfekt.. kanskje til og med litt tidlig ute med ting.
ungmor83 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Vi har slitet mye med KISS og derfor får vi behandlig av fysioterapaut og kiropraktor flere dager i uka så vi får hører det ganske ofte kan du si. Det er veldig viktig.
så var vi 4 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 fordi det er artig og 5 minutt skader sannsynligvis ikke.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg mener at barna uavhengig av bruken av disse utvikler seg i sitt eget tempo. Noen skjelte og smelte på meg fordi jeg hadde dytta ei pute under magen på lillemor for et par uker siden, men fakta er jo at hun allerede var oppe på alle fire, hun hadde altså gjort utviklingen selv og jeg støttet opp. Barn som reiser seg opp og står feks ved å holde seg i bordet er klare for å få prøve gåstol littegranne. Ikke for å lære å gå men fordi det er moro, både for dem og for oss. Det samme med sånn "hoppedings" Alt med måte, men dersom barnet har det moro, la nå ungen more seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå