Gå til innhold

Er Du en perfekt mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...uansett hva folk definerer som perfekt så er du nok det: Du gjør det du mener er best for barnet ditt, og ønsker at det skal ha det godt!!

Ok, så går du kanskje ikke tur hver dag, så barnet får frisk luft.

Du glemmer kanskje av og til å skifte bleie og kommer plutselig på at det luktet jo litt mistenkelig for en time siden, når du egentlig holdt på å brette sammen klær e.l.

Du lar kanskje barnet se på tv, fordi du bare vil ha ti minutter stillhet med avisen.

Du lar kanskje barnet gråte i sengen fordi du er så sabla lei av å gå og bysse i søvn hver j*vla kveld.

Jeg kunne holdt på i det uendelige...

Men når barnet er sulten, er du der. Når barnet trenger trøst, er du der. Når barnet er sykt, er du der. Og tilbake får du verdens beste gave: Et smil som sier: "Jeg elsker deg, mamma! Du er den beste mamma'n i verden!"

Supert at vi har dette forumet for å spørre om råd og tips og for å fortelle om hendelser i hverdagen. Bruk forumet til det det er ment til og kos deg med tanken på at DU ER PERFEKT!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott innlegg da!!!! =)

Jeg har alltid kost meg med bim og dib!!

Du er også perfekt!!!! :D

Skrevet

Vet det!! At jeg er perfekt altså! hihi ;-P Gjorde meg opp den meningen etter å ha lest Heia Mamma og innsett at jeg ikke er alene med tankene om at jeg ikke alltid har gjort det som er rett i følge boka. Det er en utrolig deilig og befriende følelse. Ikke det at jeg har følt meg som en helt ræva mor tidligere, men du vet man gjør seg opp noen tanker inni mellom. (Når du banner høylytt fordi ungen IKKE VIL SOVNE IGJEN kl 5 om morgen f.eks.) ;-D

Skrevet

Forstår godt hva du mener!! :) Tror ikke lille Lycke kunne hatt en bedre mor enn meg!! :) Selv om ikke alt er etter boken......Jeg lager ikke økologisk mat til henne eller jeg steriliserer ikke flaskene lenger heller....Og hun har enda ikke vært syk!!! :D

Skrevet

Der ser du!!! Perfekt mor!!! Herlig!!

Skrevet

Kanskje litt teit og dytte opp mitt eget innlegg, men jeg synes det er så viktig at flere skjønner at de er supermødre!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...