Ronja65 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Din brownes kake... gjorde kjempestor succsè, på overnattingsbursdagen til datteren min. Jentene på 10-11 år, klarte å trykke i seg hele langpannen, i tillegg så ville alle ha oppskriften med seg hjem.... :-)).... Takk for den flotte oppskriften:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Signerer denne:-) Ungene til søsteren min og naboene ble blide i fjeset når de fikk servert denne, for ikke å snakke om Klattefamilien da, vi hadde sjokolade i hele fjeset alle sammen;-)) Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå