Gå til innhold

Trollmor.. Du er en ekte "troll-mor" du:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Din brownes kake... gjorde kjempestor succsè, på overnattingsbursdagen til datteren min.

 

Jentene på 10-11 år, klarte å trykke i seg hele langpannen, i tillegg så ville alle ha oppskriften med seg hjem.... :-))....

 

Takk for den flotte oppskriften:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne:-) Ungene til søsteren min og naboene ble blide i fjeset når de fikk servert denne, for ikke å snakke om Klattefamilien da, vi hadde sjokolade i hele fjeset alle sammen;-)) Nam nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...