Gå til innhold

pappaene:)

Frk. frustrert med alle de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det var nok en god ide, Marie. Herlig med disse engasjerte fedrene som står på for barna sine..og oss. Vår pappa tar m seg guttaboys (har tre barn vi) på skiturer, snowboard, skøyter, tennis, fotball....i det hele tatt, han står skikkelig på. Er imponert og takknemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes det er unødvendig og dytte opp alle krangle inlegg. =) Kommer fortsette og forsvare meg der jeg mener det trengs, men thats it også liksom. Håper på at det skal bli trivelig her inne igjen jeg, vis ikke gir jeg opp hele siden og det vil jeg jo ikke egentelig. =)

Her kommer det vel bli fiske turer og fotball han kommer ta henne med på når hun blir litt større tenker jeg. Hihi.

=)

Skrevet

Det mest rørende og fantastiske i verden er å se mannen min leke med datteren vår. Det er så herlig å se hvordan hun stråler opp når han kommer hjem fra jobben. Gleder meg til hun blir eldre og de kan finne på flere ting sammen.

Skrevet

kult!:)

Krangleinnlegg ja. Hvordan i all verden oppsto de????Jeg synest ikke du har noe å forsvare....skjønner ingenting. Kanskje alle januarmammaene bare skal stikke tilbake til den trygge januarklubben igjen:):)

Skrevet

Enig. Tenk på hvordan det var i gamledager...min farfar gjorde visst ikke sånne ting med sine barn. Han skiftet heller aldri bleie og sånn:):)...og sto i hvertfall ikke opp midt på natta hvis en av ungene var syke og trengte kos og omsorg:)

Skrevet

Ja jeg funderte nesten på det selv. Krype tilbake til januarklubben og kose meg der. =)

Men men det går nok over.

Men nå skal jeg gå og amme michelle og så skal jeg prøve og sove. =)

Ha det bra så lenge. Så prates vi en annen gang vi. =)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...