Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring om hvor lett det er å få brunrødt hår lyst...Har farget håret rødbrunt for en stund siden, men vil nå ha d lyst igjen...noen med erfaring..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig, gjør det helst hos frisør, det er dyrere dær men du slipper å se ut som en gulerot på hodet:)

Skrevet

Okei, men tror du en frisør vil få d lyst???eller lysere iallefall???+Angrer så på at jeg har farget det rødt

Skrevet

Enig med innlegget over, lurt å gå til frisøren om du ikke ønsker gulrot-farge på håret:)

Skrevet

En god frisør skal kunne få til det ja. Skal du helbleke, eller stripe? Hvis du skal helbleke vil du kanskje måtte ta en avfarging først og det sliter veldig på håret. Kan kanskje være lurt å ta masse, masse lyse striper i stedet, så vil resultatet bli litt mer naturlig og en og annen oransjeaktig stripe vil ikke gjøre så mye(kanskje bare bli fint, gi håret litt spill)

Skrevet

det vil uanz bli orange/gult om du bleker hele håret. ta heller å stripe det hver andre mnd. (masse striper). på dn måten blir ikke håret ditt så slitt, å d vli ha bedre kvalitet. er frisør selv:)

Skrevet

Jeg hadde håret rødlig før, og ønsket å få det lyst, gjorde det hos en venninne som er frisør og stylist. Hun bleika håret mitt først og så farga hun det lyst. Bleikinga skulle ta vekk det røde - men det så helt grusomt og gult ut da, og så skal farginga gjøre det den lysfargen du ønsker. Jeg blei fornøyd og verken gul eller rød. Men jeg ville nok ha gjort det hos frisør hvis du ikke har noen som hjelper deg som vet hva de gjør.

Skrevet

Jeg farga også håret rødbrunt en gang, og gikk til frisør for å få det lyst igjen. Jeg tok mange lyse striper, og ble veldig fornøyd. Men det kan hende du må regne med to frisørbesøk før du er helt blond da. Lykke til!

Skrevet

hvor i landet bor du? jeg har en å anbefale på det sterkeste når det gjelder å fixe dette. han er nyutdanne frisør og holder til i salong i oslo. han tryllet håret mitt fra sort til blondt. brukte et par omganger avfarging hvertfall vet jeg. hadde ikke turt og gjort det selv. håret kan bli så slitt og knudrete at du kan risikere at noe detter av.... jeg opplevde det en gang......... ikke kult...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...