Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Spm. vedrørende foreldrerett ved brudd osv. Har jeg noe med hvor barnet blir boende med far når han har henne annenhver helg + en dag i uken ? Han er student og har ikke råd til å bo alene, så han skal bo hjemme hos sine foreldre sier han. Dette betyr at hun vokser opp med hans mor som er ustabil, går på medisiner og ikke er bra. Jeg NEKTER å la barnet bo der føler jeg, men ønsker svært at han skal ha barnet. Hvordan er dette ? Har jeg noe jeg skulle sagt ? Føler det hjemme er utrygt for henne.
lille oss Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 jeg er ikke helt sikker på akkurat dette da jeg er i en litt anderledes situasjon, men jeg tror dessverre ikke du har så mye du skulle sagt.... retten sa i alle fall til meg at det ikke hadde noe å si hvor far hadde barnet når det var hans dager...
Ella28 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Du som har hovedomsorgen har faktisk plikt til å beskytte datteren din mot skadelige omgivelser eller situasjoner. Så hvis du mener det er tilfellet,at det er potensielt skadelig for henne å bo i samme hus som bestemoren sin,burde du kanskje vurdere å gjøre noe med det ja?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Du kan ikke gjøre noe, men mulig du kan få til en avtale mellom deg og faren? Jeg gjorde det i en periode da faren flytta rundt til ulike damer, og da gikk jeg og mora hans sammen og krevde at samvær skulle være hos henne, slik at hun også fikk sett barnebarnet, og ungen slapp å forholde seg til nye hjem og damer annenhver mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå