Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 vi kjenner ingen som kunne passe til å være toastmaster..vet ikke helt hva vi skal gjøre,virker som om alle har det...
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Må jo ikke ha toastmaster, men tro det er veldig kjekt å ha. Jeg synes ikke det er så viktig om toastmasteren er en morsom og underholdende person, mye mer viktig at vedkommende er organisert og ryddig av seg. Og det trenger jo heller ikke være en mann, trpor faktisk vi skal ha en av mine venninner. Toastmasterens oppgave er jo å passe på hvem som skal holde tale når, gi praktiske opplysninger, kommunisere med servitører etc... Alternativet er jo at dere gjør det selv, det kan jo fort bli mye å tenke på.
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Det er alltid greit å ha et bindeledd mellom dere, talere og kjøkkenet, men det trenger jo ikke være noen som reiser seg og sier noe hver gang det skal skje noe.. Hva med å få noen til å sitte sånn at de har overblikk, som dere kan komunisere med, og som kan gi tegn til kjøkkenet når det trengs? Dagen er deres, og det er ingen fasiter, men en person som har litt ekstra ansvar under middagen, tror jeg er et godt råd :-)
sussa4 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Vi skal ikke ha toastmaster. Vi satser på en middag uten masse taler og sanger
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Min manns forlover var Toastmaster hos oss. Han er jo en morsom type da og passet godt til oppgaven..men man MAA jo ikke ha toastmaster da..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Dere burde nok ha en toastmaster=) Vet ikke hva som er vanlig der dere bor, men ettersom jeg har forstått er det veldig forskjellig fra sted til sted. Den ene svigerinna mi skal gifte seg i mai, og der de bor er det vanlig å leie inn en profesjonell toastmaster (noe de også skal gjøre). Her er det vanlig å bruke en man kjenner, og sambo og jeg har valgt ei venninne av meg til denne oppgaven. Det var faktisk pappa som foreslo at vi skulle velge ei ung jente;) Han trodde det kunne bli litt nytt og stilig. Hun tar oppgaven veldig seriøst, og jeg tror det kommer til å bli knallbra!! Den andre svigerinna mi skal også snart gifte seg, og der hun kommer fra er det vanlig at faren til bruden (hvis ikke jeg husker heeelt feil nå) er toastmaster. Ihvertfall er det en bestemt i familien som "skal" være det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå