Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 vakset bleiene til gullet i stad, og dumme meg la med noe blått sengetøy...tenkte det ikke ville skade siden sengetøyet var blitt vasket så mange ganger...men der tok eg feil gitt...nå er alle bleiene lyseblå=( bra eg har gutt da iallefall:P
Nesly Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 He he...ingen krise da:) Hvor mange grader vasket du på? Kokvask?
kokosbolle Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Du er ikke den eneste gitt! Jeg vaska hvitt sengetøy og gulpekluter i stad, og slang med noen vaskekluter som er blå fordi jeg regnet med de ikke ville farge av, men joda. Sengetøyet fikk blå flekker og nå har lillegutt lyseblå gulpekluter. Sengetøyet har nå fått en runde i klorbad og ny tur i vaskemaskinen, så håper jeg det er helt hvitt igjen )
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 hehe bra det ikke bare er meg da:P vasket på 60 grader...håper at bleiene får normal farge igjen etter noen vask:P
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 he he, vi fikk masse lyseblått i sommer... gjorde akkurat det samme som deg. (sengetøy) MEN jeg har jente da.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 hehe ikke like lett alltid:P men ble bleiene deres normale i fargen etter noen vask? eller forble di blå? takk for svar=)
haater husarbeid Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Nei, ærestittel som verdens verste husmor tilhører meg En lærer av sine feil vettu, han blir så schtilig i blå bleier atte hehe.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Her har sambo flere ganger vært snill og skal vaske klær! Ender altid opp med farge på klærne da! Han hiver en blå eller en rød håndduk lagme klærne hans. Ennå jeg gang på gang har sagt at jeg vasker hans uten innblanding fra noe som er vårt :-p De blir "normal" igjen i fargen etter noen vask :-)
mumbo Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har også gutt, og jeg gjorde om en ladning hvitvask til skikkelig barbierosa en gang. Et nytt, rødt håndkle som var synderen. Og ja, jeg har også tøybleier, og de ble aldeles nusselige :-) Men alt ble hvitt igjen etter hvert, med unntak av ammebhene mine. De er fortsatt blekrosa. Som om de ikke var usexy nok fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå