Gå til innhold

stemor som forlover...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ingen nære venninner.Men går det an å spørre stemor om hun vil være forlover...? hun er 6 år eldre enn meg..vi har et nært og godt forhold og vi har kjent hverandre i ca 14 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne da,men vi kjenner ikke hverandre så veldig godt da..ble kjent med henne igjennom min forlovede,han kjente henne først.har kjent henne i ca 21/2 år.jeg har også en søster,men hun bor ca 21/2 time herfra,hun måtte da kjørt 2 busser +ferge,vis hun skulle bli med å sett på kjole f.eks..men det kan jeg vel egentlig gjøre alene vel..?

Skrevet

Forloveren trenger jo ikke være med å se på kjole. Jeg hadde med en venninne som ikke er forlover, fordi det passet seg sånn. Har tenkt å dra og prøve flere kjoler også, bl.a. sammen med søsteren min og noen andre venninner. Er ikke så nøye på det, viktigste er jo at man koser seg og er fornøyd selv! Så du kan jo sikkert ha med stemoren din for å se på kjole f.eks.

Skrevet

Valg av forlover er helt åpent og helt ditt eget! Dersom du har et godt forhold til din stemor, er det ingen ting i veien for at du kan velge henne! På den andre siden, det er ingen ting som sier at du må ha forloveren tilgjengelig for kjoleprøving etc heller, eller at du må ha kjent forloveren i mange år. Det trenger ikke en gang være en jente, noen velger en gutt som brudens forlover også :-)

Du ble kanskje ikke noe klokere nå, men jeg ville barefrem til at du kan velge helt etter eget hode her :-)

Hilsen ei som valgte ei "ny" venninne som forlover, etter et par års bekjentskap, og var veldig fornøyd med henne i denne rollen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...