Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 hva kan far gjøre? Hvor kan han henvende seg? Hvordan skal dette takles når mor etter lang tid plutselig setter seg på bakbeina?
Ella28 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Er det en god grunn til at hun nekter samvær? Du kan jo innkalle til mekling ved familievernkontoret,er obligatorisk oppmøte. Og hvis dere ikke blir enige etter tre møter,kan du stevne henne for retten.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Ingen god grunn, skal i møte der i slutten av mnd, men vil jo se barnet innen den tid
Ella28 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Be om å få møtet fremskyndet da vel? Har dere delt foreldreansvar? Det er ikke bra for hennes sak om hun nekter barnet å se deg uten en god grunn.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Er som Ella28 sier at det ikke er bra for saken hennes om ho nekter deg samvær med barnet, Er selv i en situasjon no, som ender i retten, og jeg har fått klar beskjed ifrå advokaten at jeg må ikke nekte samvær, for det vil ikke være bra for saken min. Men har aldri vært i mine tanker å nekte heller. Håper det ordner seg for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå