Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Alder: Sivilstatus: Antall barn: Alder på barn: Lyst på flere barn: Utdannet: Eier: Favoritt mat: Favoritt drikke: Vognmerke:
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 31 Sivilstatus: sambo Antall barn: 2 Alder på barn: 3 mnd og 1,5 år Lyst på flere barn: ja Utdannet: barnevernpedagog Eier: mye Favoritt mat: fajitas og pizza Favoritt drikke: pepsi max Vognmerke: teutonia
FrøkenSprøken Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 21 i år Sivilstatus: Singel Antall barn: Bare en heldigvis! Alder på barn: 1 år Lyst på flere barn: Tja.... Er ikke sikker... Utdannet: Under utdanning :-D Eier: Bilen min og verdens beste gutt Favoritt mat: Bacalao, lutefisk, sushi, hjemmelagd pizza+++ Favoritt drikke: Vann, pepsi max, det meste uten alkohol... Vognmerke: Quinny freestyle
Amabolla Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 29 Sivilstatus: samboer Antall barn: 1 Alder på barn: 6 mnd Lyst på flere barn: ja-1 til Utdannet: ja-som mye rart:) Eier: mye ting-men ikke no hus. sambo eier en bil:) Favoritt mat: ruccola salat med pestoreker og spaghetti Favoritt drikke: cola Vognmerke: simo kombi06 og en gracco trille
børdi Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Alder: fossil Sivilstatus: smidd i hymnens lenker Antall barn: Et par Alder på barn: småunger Lyst på flere barn: Nope Utdannet: JA Eier: 42 tommers flatskjerm og en laptop, blant annet:-) Favoritt mat: Kommer ut igjen...;-) Favoritt drikke: ferskpresset appelsinjuice Vognmerke: en med fire hjul :-)
ScaryMama Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 27 Sivilstatus: gift Antall barn: en gutt Alder på barn: 4 måneder Lyst på flere barn: Ja, en til Utdannet: fullført bachelor i psykologi og går nå på profesjonsstudiet Eier: Mannen min eier hus, 2 biler og motorsykkel, så da gjør vel jeg også det på en måte... Favoritt mat: indisk Favoritt drikke: mudslide på fridays Vognmerke: basson, quinny
Bølle&Frøet Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 25 Sivilstatus: samboer Antall barn: 1gutt Alder på barn: 6 mnd Lyst på flere barn: Ja, 1 til. Men ikke enda! Utdannet: nei. Bare vidergående. Eier: litt av hvert.. Favoritt mat: hmm... er veldig glad i kinamat Favoritt drikke: Bon aqua Vognmerke: Quinny Freestyle
MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 24 Sivilstatus: gift Antall barn: en gutt Alder på barn: Snart 6 uker Lyst på flere barn: Ja, to eller tre til Utdannet: Vernepleier/miljøterapeut. Skal ta videre master i musikk terapeut Eier: Hus, hund, to biler og masse annet.. Ja, og så mannen såklart ;p Favoritt mat: Matlei for tiden.. Ingenting frister... Favoritt drikke: vann (!) og øl.. mmm...snart årets første utepils!!! Vognmerke: Simo duo
Helmax Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Alder:26 Sivilstatus:Samboer Antall barn:1 Alder på barn:5 mnd Lyst på flere barn:Alltid tenkt at ett barn er flott, men nå... tjaaaa, kanskje det... Veldig kos da! Og kjekt med en søster eller bror. Men ikke mer enn et barn til... Utdannet:Pedagogisk leder Eier:Ikke de store tingene... Favoritt mat:Farse med purre:D Favoritt drikke:Pepsi Max Vognmerke:Vel... Min sterke side er ikke navn, så det husker jeg nok ikke...
Nesly Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Alder: Sivilstatus: Antall barn:1 gutt Alder på barn: 6 uker Lyst på flere barn: JA!!!!! Utdannet: Sykepleier Eier: Hest, bil... Favoritt mat: Biff stroganoff..god hjemmelaget type Favoritt drikke: Cola Vognmerke: Emmaljunga classic duo
Nesly Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Alder: 26 år Sivilstatus: samboer /forlovet Antall barn:1 gutt Alder på barn: 6 uker Lyst på flere barn: JA!!!!! Utdannet: Sykepleier Eier: Hest, bil... Favoritt mat: Biff stroganoff..god hjemmelaget type Favoritt drikke: Cola Vognmerke: Emmaljunga classic duo Redigert pga glemte svare på noen spørsmål..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Alder:18 Sivilstatus: singel Antall barn:1 Alder på barn: født 1 februar 07 Lyst på flere barn: njaa om maange mange år så ønsker jeg meg en til:) Utdannet: .. ..det sier jeg ikke noe om Eier: ikke no spess... Favoritt mat:pizza,taco,solomillo med bearnesaus:P hehe*vannimunnen*grilla kylling... Favoritt drikke:vann,iste,appelsinjuice,melk og COLA! Vognmerke: xadventure inmotion (3 hjulingen)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #13 Skrevet 11. mars 2007 Alder:21 Sivilstatus: Antall barn:1 Alder på barn: 9 mnd Lyst på flere barn: minst to til=) Utdannet: holder på. Eier: Favoritt mat:hjemmelaget pizza:P Favoritt drikke:vann Vognmerke: high trek
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #15 Skrevet 11. mars 2007 Alder: strax 31 Sivilstatus: Gift Antall barn: 4 Alder på barn: 9 år ,7 år,ca 4 år og 4 mnd Lyst på flere barn:Ja det kan dere jaggu lure på... Utdannet:jepp Eier:Hus ,bil hage,traktor..mye rart :0) Favoritt mat: potetball Favoritt drikke: cola Vognmerke simo kombi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå