Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er anbefalt? Trodde det var venstre side, men så fikk jeg høre at det var høyre - en smule forvirret fra før av... noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodet flyt lettast gjennom kroppen når du ligg på venstre side, men eg får vondt i hofta viss eg berre ligg på ei side heile natta (blir jo mest vekt på hoftebeinet når ein ligg på sida)

Eg snur meg jo når eg søv, men blir som oftast liggande på sida og ikkje på ryggen.

Skrevet

jeg ligger på begge sider... ligger mest på høyre pga bekkenet og fordi armen min dovner så fort.. trodde ikke d spilte noen rolle jeg:)

Skrevet

Jeg har lest at det ideelle er å ligge på venstre side, pga trykket mot et eller annet organ... hehe.. Men litt usikker på hvilket i farten. Milten kanskje?

Skrevet

Hmmm

For magen min er d definitivt best å ligge på høyre siden, ellers får jeg utrolig masse sure oppstøt/halsbrann, siden spiserøret er koblet på venstresida :)

Men bytter jo på da, ellers sliter bekkenet og resten av kroppen.

Skrevet

Jeg sover mest på venstre side. Det er også anbefalt hvis man er plaget med halsbrann og sure oppstøt eller er kvalm. Jeg er plaget med mye halsbrann og merker ikke noe til det når jeg ligger på venstre side.

Skrevet

wibbi, d der stemmer ikke.

Spiserøret går inn i magen på venstre side, dermed er mageinnholdet over åpningen når du ligger på venstre side, og får mer press på lukkemuskelen...

Ligger du på høyre side, unngår du dette, og unngår halsbrann/oppstøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...