Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet en jente i uke 28. Er det noen av dere som vet hva jeg må gjøre ihenhold til NAV? Jeg har fått engangsstønaden. Men har jo ikke noe dødsattest på babyen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg... søstera mi... æsj... er trøtt og i total ammetåke.. ;) Mi jente lever jo i beste velgående self.. fy tenk å skrive noe sånn da.. Sitter her helt i svime og siterer msn beskjeden hun ber meg skrive inn.. at det går an.. :(

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at du IKKE må betale den tilbake. Er derfor de venter så lenge med å betale den ut, fordi da er sjansen så liten for at barnet skal dø, at de ikke trenger å tenke på å kreve inn pengene, siden det er så få tilfeller det er snakk om.

Kan du ikke ta å ringe NAV?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Så trist!:-(

Engangsstøtten beholder hun, og hun kan få dekket utgiftene til begravelse hvis hun velger det. Bra du er der for henne! Send henne en STOR klem!

Skrevet

Tror ikke JEG skal ringe NAV, ser jo hvor stabil jeg er i mangel på søvn ;) Skal be henne gjøre det.. hun spurte om hjelp siden jeg satt på DIB og hun aldri "nådde dit". Er nok bedre hun ringer dit.. det går vel kanskje automatisk også, om sykehuset melder det inn.

Skrevet

Nå skvatt jeg litt her Januarbaby07-->Desemberbaby06. Trist at søsteren din mistet babyen sin, men har liksom et "forhold" til deg og lille live:)

Når hun har mottatt stønaden så har hun mottatt den, hun trenger ikke tenke mer på det. Var iallefall det jeg fikk beskjed om da jeg fikk engangssstønaden utbetalt før Sigrid ble født.

Skrevet

Hanne: Ja milde.. satt her i halv svima i går og brukte copy paste metoden. Strålende fornøyd trykka jeg på send.. og bare whaaat når jeg så hva jeg hadde gjort. ;) Men lille Live er i beste velgående. Har fått 3 mnd vaksina si i dag stakkars.. :( Kikka på oss med tårevåte øyner og syns det var riktig så ille det vi gjorde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...