Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Det lynte fra klar himmel idag, og pappaen dro sin vei. Jeg er ganske ute av meg, og lurer på om jeg skal ta en dag egenmelding hjemme mens ungen er i barnehagen. Bare så jeg får samlet meg litt tenker jeg. Er det ok tror dere? Jeg er mest redd for samværsavtalen som må skrives. Eneste jeg klarer å tenke på er at han ikke kan få 50/50. Jeg mener en slik avtale kun er tenelig for foreldrene og ikke barnet. Har dere noen gode råd for å stå sterkere i fordelingssak, samværssak? Ting jeg kan begynne å jobbe med så jeg får tankene bort fra alt det vonde?
Korse76♥ Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Det er ganske så normalt å bli sykmeldt når man er i et samlivsbrudd, så jeg syns du kan ta en egenmelding med god samvittighet. Det er ikke lett å være i en sånn situasjon og det kan ta tid å finne ut av ting. Hva som er rett for deg og dine er det ikke så lett for oss utenforstående å si så mye om. Ta kontakt med familievernkontoret, søk på aleneforeldre på nett osv så finner du kanskje svar på en del av det du lurer på. Prøv å ta så godt vare på deg selv oppi dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå