Gå til innhold

Dere med Dreamy bag, og speedi vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når byttet dere over til sportsdelen. Lille Roy-Tommy veier 9,4 og er rimelig lang. I tillegg tar dunposen litt plass. Men så er han bare litt over 5 mnd.

Brette han sammen oppi der, eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Hei,

Min lille Amanda (7,5kg) har ikke lagt i dreamy bagen siden hun var 3 maaneder gammel. hun sover ikke mye paa dagtid og trives ikke med aa ligge flatt og stirre opp i himmelen. Her nede i spania er det heldigvis litt varmere enn at jeg trenger aa tenke paa masse dyner og stuff i vognen, men like vel var den temmelig trang ved armene. Hun har sittet i maxi cosi setet sitt oppaa understellet siden da og hun trives kjempebra, veldig praktisk naar jeg skal inn og ut av biler ogsaa.

jeg skal begynne aa bruke sportsdelen temmmelig snart .

Skrevet

Jeg også bruker maxi cosi delen masse på shopping. Da får lillegutt (som absolutt ikke heter Roy-tommy hihi) sett seg rundt. Han heller vil ikke ligge flatt hvis han ikke sover.

Kanskje jeg skal tvinge mannen til å hente sportsdelen.....gleder meg litt til å begynne med den...

Hvilken farge har du?

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

roed..(har mistet norsk spraaket paa tastaturet i kveld). Jeg skal ut aa kjoepe et rosa trekk og pute i baby butikken en av dagene for jeg er litt lei av fargen allerede. Desseuten bruker alle slike trekk her og jeg vil ikke bli uglesett av de spanske moedrene.. he he.. Jeg er blitt en skikkeliig rosa rosa hoenemor altsaa..hvilken farge har du?

Skrevet

Vi byttet til sportsdelen for 1 uke siden. Hun er 7 mnd og veier 7,5 kg (5 uker prematur).

Hun ville ikke ligge ned i vognen lenger. Nå ligger hun superfornøyd i speedien og titter rundt seg med store øyne.

Skrevet

Jeg har ikke speedi, men Freestyle Comfort. Den dreamy bagen er ikke stor... Har akkurat gått over til sportsdelen, og gutten min er 6mnd. Måtte nesten brette han oppi bagen, og mini her er ikke stor gutt. Men jeg har ryggen liggende når jeg er ute og går tur.

Skrevet

Jeg har turkis, noen ganger synes jeg den er litt harry.....hehe

Men jeg tror den blir skikkelig stilig med den turkise sportsdelen til våren. Og så har jeg brukt pledd ol i lime....ganske kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...