Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Selv må jeg dette. og jeg GLEDER meg til den dagen jeg slipper =p Til den dagen man kan gå ut uten og bekymre seg for om melken skal bynne og renne, vist man en dag har glemt og "issolere" hehe... og jeg GLEDER meg enda mere til den dagen jeg kan kaste BHen min laaaaangt vekk. hihi.... hater og gå med sånt.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Brukte det bare i begynnelsen til melkemengden hadde regulert seg etter forbruket til vesla,glad jeg slipper den vaskinga ekstra;-)
ChaChi Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 nei, det har jeg ikke brukt siden tuppa var 3 uker eller no.. da sluttet jeg heldig vis og lekke.. gleder meg til og kaste ammebhn jeg, og gå tilbake til normale gode og støttende bher:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 ja for støtte trenger man virkelig i bh-en ette rå ha sluttet å amme:) brukte ammeinnlegg de første mnd. lakk vel egentlig minimalt etter den første mnd!
siriss Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg må bruke ammeinnlegg fortsatt og sønnen min er snart 4 mnd... Gleder meg også til å kunne slutte med dette.
emilie og thea sin mamma Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 ^Å ja da,her er det en del lekking.Spesielt når jeg ammer,så spruter det av det andre...Har blitt litt bedre nå,Thea er 2mnd.Men må ligge med BH og innlegg om natta også,gleder meg veldig til jeg kan slutte med det ja.Ikke behagelig.Bruker også ullinnlegg hele tiden sammen med papirinnlegg.
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Bruker det hele tia.. Sklir det vekk litt, blir jeg garantert våt.. Gleder meg til den dagen jeg kan slutte ja! Vesla er 4mnd.
lykkeligmed3 Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg bruker fortsatt ammeinlegg, lekker nesten ikke lengre men føler meg trygg i tilfelle d skulle skje... Vesla er 5mnd snart
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 bruker enda ammeinnlegg eg også, og mini er ca 9 mnd. bruker bare ullinnlegg, pga eg ikke vil ha betenelse:)
moo Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Ja! Jenta mi er snart 10 mnd og spiser fortsatt rikelig med mm. I forrige uke reiste vi ut på handletur og jeg glemte innleggene. Etter et par timer kjente jeg at melken strømmet nedover magen og trekket seg inn i dongeribuksen så jeg så ut som om jeg hadde tisset meg ut ... Skikkelig flaut!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Men dere må vel bruke på den andre puppen når dere ammer? For da renner det fra den andre puppen min og.. Men ellers trenger jeg ikke! Han er 4 mnd..
turbogutt Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Brukte det til junior var ca 8 mnd. Da begynte vi å amme bare morgen og kveld, så da går det fint uten på dagen Har egentlig aldri lekket så mye, men hver gang jeg har ammet fra en pupp har det sprutet fra den andre.. hehe
mammaentiltrulte Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 har ikke lekket på flere åneder, men bruker de sånn i tilelle. føler emg litt mer trygg da. har opplevd å glemme de en gang og da lakk jeg gjennom genseren. syntes det var kjempe flaut for bar på cafe med noen venninner og oppdaget det ikke før noen av de kommenterte det.
haater husarbeid Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 De første fire mnd lekte jeg som en sil. Etter fire mnd kunne jeg endelig ligge uten bh og innlegg om natta og det var herlig!! Nå er baby 6,5 mnd og det er ikke noen stor produksjon lenger, vi holder på å avvikle amminga. Så nå kan jeg gå uten bh også hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå